Popredná prepravná európska platforma Bolt, predstavila vo svojej aplikácii novú funkciu, vďaka ktorej môžu cestujúci dať vodičom na konci jazdy prepitné.
Aby cestujúci mohli použiť túto funkciu, musia si aplikáciu aktualizovať. Potom užívatelia uvidia možnosť nechať prepitné na konci jazdy v okamihu, kedy sú vyzvaní, aby priebeh jazdy ohodnotili. Cestujúci majú dve možnosti. Buď predom vyberú ponúknutú výšku sprepitného, alebo podľa vlastného uváženia zadajú ľubovoľne vysokú sumu. Prepitné je potom odoslané do 15 minút od chvíle, kedy jazda skončila. Vodič dostane prepitné presne v takej výške, v akej ho cestujúci odoslali. Táto funkcionalita je po aktualizácii aplikácie dostupná pre všetkých užívateľov aplikácie Bolt, ktorí majú telefóny s operačným systémom Android alebo iOS.
“Každý deň partnerskí vodiči aplikácie Bolt vyrážajú do ulíc, aby ľuďom, ktorí sa potrebujú pohybovať po meste, umožnili jednoduchý presun z miesta A do miesta B. Sme radi, že cestujúci teraz získajú možnosť ďalším spôsobom ukázať svoju vďaku za služby, ktoré vodiči denne poskytujú,” hovorí k spusteniu novej funkcie Roman Sysel, regionálny manažér spoločnosti Bolt pre strednú Európu.
V priebehu tohtoročnej jari spustil Bolt v troch slovenských mestách službu Bolt Food, s pomocou ktorej si ľudia môžu objednať odvoz jedla a čerstvých potravín. Taktiež spustil službu zdieľaných elektrických kolobežiek. V tomto období vznikla aj kategória Bolt Protect, v ktorej jazdia vozy s oddeleným priestorom medzi vodičom a cestujúcim, pomocou plastovej zásteny, s cieľom minimalizovať riziko prenosu nákazy.