Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aplikácie od automobiliek BMW a MINI predstavujú univerzálne rozhrania medzi zákazníkmi, ich vozidlami a značkami. V súčasnosti používa aplikácie My BMW a MINI nabité množstvom šikovných funkcií, praktických služieb a užitočných tipov viac ako desať miliónov vodičov, z toho dva milióny dokonca denne. Desaťtisíce používateľov udelili v obchode s aplikáciami Apple App Store týmto aplikáciám 5-hviezdičkové hodnotenie.

Pieter Nota, člen predstavenstva spoločnosti BMW Group, zodpovedný za zákazníkov, značky a predaj: „S viac ako 10 miliónmi ľudí používajúcimi aplikácie My BMW a MINI sa stratégia spoločnosti BMW Group zameraná na zbližovanie sa so zákazníkmi prostredníctvom digitalizácie ukázala ako veľmi úspešná. Aplikácie umožňujú našim zákazníkom komunikovať priamo s nami a so svojimi vozidlami – a poskytujú spoločnosti BMW Group priamy prístup k zákazníkom“.

Stály dohľad nad stavom vozidla a množstvo funkcií na stlačenie tlačidla*

Pomocou aplikácií majú vodiči neustále aktuálne informácie o stave svojho vozidla. Aplikáciu možno použiť aj na zamykanie a odomykanie dverí, aktiváciu klimatizácie/vetrania, alebo, v závislosti od výbavy vozidla, pomocou funkcie Remote 3D View, na zobrazenie okolia a interiéru vozidla. Okrem toho sa z aplikácie do navigačného systému vozidla veľmi jednoducho odosielajú adresy cieľa cesty. Navyše, aplikácia dokáže ovládať aj služby tretích strán, ako je napríklad Amazon Alexa**. Na záložke Services & Store môže zákazník kedykoľvek získať aktuálny prehľad o digitálnych službách dostupných a rezervovaných pre vozidlo, ako aj pohodlne a flexibilne pridávať vylepšenia systému ConnectedDrive. V spojení s funkciou digitálneho kľúča BMW Digital Key Plus a v závislosti od výbavy vozidla dokáže aplikácia My BMW vykonávať predtým uložené manévre a automatické parkovanie zo vzdialenosti až približne šiestich metrov.

Aplikácie ponúkajú množstvo užitočných funkcií aj pre elektrifikované vozidlá. Zákazníci môžu napríklad v reálnom čase získať informácie o stave nabíjania a o aktuálnom elektrickom dojazde a počas nabíjania môžu dostávať push notifikácie o dosiahnutí cieľového nabitia batérie, ako aj o možných výkyvoch. V Európe môže byť v aplikáciách podľa potreby zákaznícka uložená aj zmluva o poskytovaní služieb BMW alebo MINI Charging. To umožňuje digitálnu autentifikáciu prostredníctvom aplikácie na viac ako 400 000 nabíjacích miestach po celej Európe. Účtovanie sa pohodlne realizuje raz mesačne pomocou platobných prostriedkov uložených prostredníctvom služby BMW/MINI Charging.

Ďalšou základnou funkciou oboch aplikácií je správa servisu a údržby vozidla. Keď má vozidlo zákazníka navštíviť servis, dostane zákazník upozornenie a môže si dohodnúť stretnutie priamo v aplikácii. Aplikácia podporuje celý servisný proces prostredníctvom funkcie s registráciou, servisným videom, sledovaním stavu a platbou. Ak by sa vozidlo zákazníka stalo účastníkom nehody, aplikácia ponúka aj rýchly a efektívny spôsob privolania asistenčnej služby.

Záložka Explore poskytuje zaujímavý obsah o značkách, produktoch a službách automobiliek BMW a MINI vrátane užitočných videí s návodmi.

Špeciálnou funkciou oboch aplikácií je demo režim. Ponúka výber predvádzacích vozidiel, aby používatelia mohli objavovať funkcie aplikácií bez vlastného vozidla. Demo režim vytvára autentický zážitok z vozidiel značiek BMW a MINI – takmer ako keby vozidlo už bolo v garáži používateľa.

Zákazníci automobiliek BMW a MINI majú tiež prístup k informáciám o stave vozidla a dojazde prostredníctvom príslušnej aplikácie na Apple Watch.

Aplikácie sú od svojho uvedenia veľmi žiadané a neustále sa zdokonaľujú

Aplikácie My BMW a MINI sa predstavili v júli 2020 a nahradili svojich predchodcov v podobe aplikácie Connected. Odvtedy sa aplikácie na základe spätnej väzby od používateľov neustále rozširovali a optimalizovali. Obe aplikácie budú aj naďalej každé dva mesiace dostávať aktualizácie a rozsah ich funkcií sa časom postupne rozšíri.

Funkcia My Trips od septembra 2022 umožňuje, aby majitelia všetkých verzií pohonu BMW sledovali v aplikácii My BMW štatistiky ciest a informácie o spotrebe energie, priemernej rýchlosti a emisiách CO2 z minulých jázd. Funkcie My Trips sa v budúcnosti rozšíria, napríklad o tipy na efektívny a trvalo udržateľný štýl jazdy.

V záložke Map môže používateľ vyhľadávať čerpacie stanice a nabíjacie stanice a okrem iného pohodlne porovnávať ceny pohonných hmôt bez toho, aby musel otvárať ďalšiu aplikáciu. Od decembra 2022 si vodiči automobilov značky BMW môžu v Nemecku a Rakúsku aktivovať vo vozidle automatické platby za parkovanie, ako aj ukončiť a predĺžiť aktívne rezervácie, prezerať si históriu parkovania a spravovať svoje spôsoby platby. To všetko v aplikácii My BMW v záložke Services & Store.

* Rozsah funkcií v aplikáciách My BMW a MIN vždy závisí od výbavy vozidla a krajiny použitia.

** Amazon, Alexa a všetky súvisiace logá sú ochranné známky, alebo registrované ochranné známky spoločnosti Amazon.com, Inc., alebo pridruženej spoločnosti. Amazon Alexa možno nainštalovať do vozidla iba v spojení s aplikáciou My BMW, účtom Amazon a účtom BMW ConnectedDrive. Podrobnosti o platných podmienkach používania nájdete na Amazon.com/Alexa Terms of Use.

Značky: