Hudobné služby čaká náročný konkurenčný boj.

Apple Music získal pár dní pred svojim spustením silnú zbraň v podobe speváčky Taylor Swift. Jej najnovší album s názvom 1989 sa totiž objaví v ponuke streamovacej služby od Applu. Tento krok je z marketingového hľadiska veľkým úspechom pre Apple Music. Swift sa totiž negatívne vyjadrovala o všetkých streamovacích službách, svoje nahrávky stiahla z katalógu služby Spotify a nedávno kritizovala aj Apple.

Aktuálne však vyjadruje „jabĺčkovej“ spoločnosti veľkú podporu a to nielen prostredníctvom vyhlásení, ale aj činmi. Sprístupnením najnovšieho albumu so slovami „Toto je prvýkrát, kedy cítim, že je správne sprístupniť môj album na streamovanie“ môže motivovať ďalších nerozhodných hudobníkov.

Apple Music bude predstavovať veľkú konkurenciu pre existujúce služby. To si uvedomuje aj aktuálny líder, spoločnosť Spotify. Tá v týchto dňoch odkúpila analytický startup Seed Scientific. Spotify verí, že nová technológia zlepší používateľský zážitok a bude presnejšie odporúčať skladby, ktoré by sa mohli používateľom potenciálne páčiť.

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit