Značka Axe uvádza na slovenský trh nový produkt, dezodorant a sprchový gél Axe A.I. Vôňa bola vyvinutá na základe 64 terabajtov dát, 6 tisíc ingrediencií a 3,5 milióna potenciálnych kombinácií. Umelá inteligencia naprogramovala jedinečnú vôňu, ktorá by mala osloviť nielen generáciu Z.

Nový limitovaný rad výrobkov Axe A.I. je vytvorený špeciálne naprogramovanou umelou inteligenciou. Tento rad bol vytvorený pomocou pokročilých algoritmov, strojového učenia a presne definovaného kódu. Konkrétne išlo o analýzu 64 terabajtov dát, 6 000 zložiek a 3,5 milióna potenciálnych kombinácií vôní. Línia vznikla ako reakcia na fascináciu generácie Z svetom technológií, šifrovaním a kódovaním.  

Vonné zložky, ktoré tvoria túto edíciu, kombinujú aromatickú bylinnú zmes šalvie, paliny a mäty s osviežujúcou vôňou mora a citrusovými tónmi, zakončenú bohatým drevitým pozadím s nádychom základnej zložky niche parfémov – ambry. Dezodorant je citlivý k pokožke a neobsahuje hliníkové soli.

Každý obal výrobku obsahuje QR kód, ktorý vám po naskenovaní smartfónom poskytne zážitok v rozšírenej realite. Spoločnosť Axe pri vytváraní vône použila algoritmy umelej inteligencie, ako aj technológiu rozšírenej reality (AR), ktorá poskytne zážitok nielen technologickým maniakom, ale aj celej generácii Z. Limitovaná edícia Axe A.I. bude uvedená na slovenský trh ešte v máji. K dispozícii bude v drogériách, e-shopoch s kozmetikou a vo vybraných supermarketoch a hypermarketoch.

Dezodorant sa bude predávať za cenu 5,29 eur a sprchový gél za 3,99 eur.

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.