Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Basketbalová Euroliga a spoločnosť Motorola oznámili viacročnú sponzorskú zmluvu, na základe ktorej sa spoločnosť Motorola stane prémiovým partnerom pre mobilné smartfóny oboch hlavných európskych basketbalových klubových súťaží, Turkish Airlines Euroliga a BKT EuroCup, do konca roku 2026.Novinka bude oficiálne oznámená 9. januára na jednom z klasických duelov Turkish Airlines Euroligy medzi veľmocami Bayern Mníchov a Real Madrid.

“Sme nadšení, že môžeme privítať spoločnosti Motorola a Lenovo v našej rozrastajúcej sa rodine strategických partnerov,“ povedal Paulius Motiejunas, Euroleague Basketball CEO.„Rovnako ako basketbalová Euroliga, aj spoločnosť Motorola je všeobecne známa svojou bohatou históriou, inováciami a vášňou. Tešíme sa na spojenie síl s poslaním spájať ľudí prostredníctvom technológie a športu.”

Spoločnosť Motorola, ktorá je od roku 2014 súčasťou spoločnosti Lenovo, je na čele inovácií ako kľúčový faktor transformácie technológie smartfónov. Basketbalová Euroliga, známa svojimi poprednými basketbalovými súťažami v celej Európe, neustále uprednostňuje svojich fanúšikov a jedinečnú atmosféru, ktorá sa vytvára počas jej zápasov. Spolupráca so spoločnosťou Motorola potvrdzuje tento záväzok so zameraním na uspokojovanie vyvíjajúcich sa potrieb konečného používateľa – vášnivých basketbalových nadšencov, vďaka ktorým sú podujatia Euroligy skutočne výnimočné.

Najnovšie veľké globálne športové partnerstvo s basketbalovou Euroligou, na ktorom sa dohodli spoločnosť Motorola a Lenovo sa pripája k ďalším skvelým organizáciám ako Formula 1®, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks, La Liga a San Diego Padres, a ďalším.

Fabio Capocchi, EMEA MBG General Manager, komentuje sponzorstvo: „V roku 2023 sme v regióne EMEA zaznamenali obrovský úspech spoluprác a partnerstiev, ktoré rezonovali s vášňami spotrebiteľov. A teraz začíname nový rok tým, že sa stávame sponzorom Turkish Airlines Euroligy a BKT EuroCupu, najvyšších európskych súťaží pre basketbalové kluby. Pre spoločnosť Motorola je to významná udalosť a dôležitý míľnik vo vývoji našej značky.“

Fabio Capocchi ďalej dodal: „Vďaka nášmu najnovšiemu partnerstvu sa môžeme spojiť so spotrebiteľmi v celej euroligovej komunite a umožniť im žiť život cez ich vlastnú optiku a vášne. Sme nadšení, že môžeme spolupracovať s basketbalovou Euroligou a uviesť do života našu spoločnú ambíciu prinášať pozitívne zmeny.“

Lara Rodini, Global Sponsorships & Activation Director Lenovo: „Je nám potešením oznámiť toto nové partnerstvo s basketbalovou Euroligou, ktoré opäť zdôrazňuje, že pre našu spoločnosť je dôležité byť súčasťou športového sveta, aby sme zlepšili povedomie o našej značke a jej pozíciu na globálnej scéne. Obe spoločnosti zdieľajú dôležité spoločné hodnoty, ako je vášeň, silná motivácia, odhodlanie, zameranie na výsledky a tímový duch, a budeme spoločne spolupracovať vo svete, kde fanúšikovia predstavujú dlhý príbeh ľudských, športových, sociálnych a etických hodnôt.“

Lara Rodini pokračuje: „Vstupujeme do obrovskej príležitosti, prostredníctvom sponzorstva Turkish Airlines Euroligy a BKT EuroCupu, spojiť tisíce ľudí – vášnivých fanúšikov žijúcich v rôznych krajinách – tým, že im dáme možnosť rozprávať svoj príbeh tak, ako ho vidia. Toto partnerstvo tiež umožní spoločnosti Motorola vytvárať exkluzívny obsah a zapojiť fanúšikov na celom svete, aby oslávili nadšenie z toho najlepšieho z európskeho basketbalu a vytvorili dlhotrvajúce, pôsobivé momenty.“

„Som nadšený, že môžem oznámiť naše partnerstvo so spoločnosťou Motorola, jednou z najznámejších značiek mobilných technológií, ktorá zdieľa naše základné hodnoty prístupu zameraného na fanúšikov a neustálych inovácií.“ Basketbalová Euroliga sa pýši svojou rozsiahlou prítomnosťou v celom regióne, vďaka čomu sme jednou z mála značiek, ktoré sú schopné poskytovať skutočne celoeurópsku platformu.“ hovorí Gawain Davies, Euroleague Basketball Senior Director Corporate Partnerships & Licensing. „Tešíme sa na spoluprácu so spoločnosťou Motorola, ktorá prinesie fanúšikom Euroligy na našich rôznych trhoch lepší zážitok.“

Ako súčasť dohody sa globálna a ikonická značka Motorola bude zobrazovať vo všetkých hrách Euroligy a EuroCupu, v aréne a vo vysielaní, ako aj v digitálnych platformách a obsahu súťaží.

Ďalšie iniciatívy zamerané na zlepšenie zážitkov fanúšikov Euroligy a EuroCupu prostredníctvom širšej infraštruktúry technologických možností spoločností Lenovo a Motorola budú oznámené neskôr.

Táto spolupráca medzi basketbalovou Euroligou a spoločnosťou Motorola znamená spoločné odhodlanie posúvať hranice inovácií a zároveň udržiavať fanúšikov v centre hry. Obe organizácie sa tešia, že v rámci tohto partnerstva budú môcť predstaviť prevratné novinky, ktoré zlepšia zážitok fanúšikov vo svete európskeho basketbalu.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.