Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Desaťmiliónty model BMW radu 3 Sedan zišiel z výrobnej linky v mníchovskom závode BMW Group. Jubilejné vozidlo je najnovším míľnikom v štyridsaťročnom úspešnom príbehu modelu BMW radu 3. BMW Group doteraz vyrobila viac než 14 miliónov vozidiel z tohto modelového radu, pričom viac ako polovicu tvoria modely BMW radu 3 Sedan. Výroba nového modelu BMW radu 3 Sedan začala len nedávno, v júli tohto roka. Jubilejné, desaťmiliónte vozidlo je BMW 320d vo farbe imperial blue.

Mníchovský závod BMW Group je jedinou výrobnou prevádzkou, v ktorej sa vyrábalo všetkých šesť generácii BMW radu 3, a má popredné postavenie medzi všetkými ostatnými pobočkami, v ktorých sa vyrábajú vozidlá toho istého modelového radu. Na splnenie mnohých požiadaviek rôznych generácií vozidiel si musel tento závod poradiť stále s novými a novými úlohami. Vďaka neustálej modernizácii a zdokonaľovaniu výrobných systémov majú súčasní zákazníci na výber množstvo modelových variantov a možností výbavy a môžu vozidlá takmer úplne prispôsobiť svojim osobným požiadavkám.

Mníchovský závod BMW Group v súčasnosti vyrába 1 000 vozidiel denne, z čoho polovica sú modely BMW radu 3. Na pokrytie vysokého dopytu sa tento modelový rad vyrába aj v závodoch Regensburg (Nemecko), Rosslyn (Južná Afrika) a Tiexi (Čína).

Začína sa úspešný príbeh

V roku 1970 začali vývojári BMW Group pracovať na novom modelovom rade, ktorý sa neskôr stal najúspešnejším zástupcom značky BMW. Až do dnešného dňa nová generácia BMW radu 3 napĺňa rovnaké požiadavky, pričom spája každodennú všestrannosť s moderným dizajnom a športovým zážitkom z jazdy. Po piatich rokoch vývoja sa výroba tohto medzinárodného bestselleru začala v júni 1975. Už po niekoľkých rokoch bol výrobný rad doplnený o prvé varianty. S každou ďalšou generáciou bolo BMW radu 3 na popredných pozíciách na trhu a vybudovalo si pevnú pozíciu v čele svojej triedy.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.