Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Nový model BMW CE 02 predstavuje nový spôsob vstupu do sveta BMW Motorrad, pretože je elektrický, oslovuje najmä mladých ľudí a nie je ani e-motocyklom, ani e-skútrom – je to eParkourer. V súlade s týmto novým, perspektívnym typom mobility pre mestské prostredie teraz BMW Motorrad ponúka možnosť zažiť nový model CE 02 zblízka v priestore BMW Motorrad MetaRide.

BMW Motorrad MetaRide predstavuje digitálny svet značky vo virtuálnej realite, v ktorom môžu fanúšikovia motocyklov jazdiť a zažiť model CE 02 vo forme avatara rovnako ako vo fyzickej realite. Slúži tiež ako platforma, kde sa fanúšikovia môžu stretnúť so značkou BMW Motorrad. Prostredie zobrazené v BMW Motorrad MetaRide bude vyzerať podobne ako v reálnom svete. Virtuálny svet BMW Motorrad ponúka mnoho zážitkov. Okrem virtuálnych testovacích jázd s modelom BMW CE 02 si môžete zahrať aj basketbal, zbierať žetóny, alebo získať štýlovú bundu pre svojho vlastného avatara. Virtuálny digitálny priestor značky v budúcnosti postupne rozšíria aj ďalšie produkty.

Nedávna svetová premiéra modelu BMW CE 02 sa už čiastočne konala v BMW Motorrad MetaRide a zároveň aj v skutočnom Berlíne počas festivalu Pure&Crafted, pričom virtuálny a skutočný svet sa navzájom dopĺňali. Premiéru modelu BMW CE 02 si môžete opätovne pozrieť tu: https://www.youtube.com/live/lCA1GpPK0xs?feature=share

Do virtuálneho sveta BMW Motorrad MetaRide sa dostanete cez webovú stránku BMW Motorrad, alebo cez známe kanály sociálnych médií BMW Motorrad, ako aj priamo cez platformu Spatial Metaverse. Môžete použiť aj jeden z nasledovných odkazov:

https://www.spatial.io/s/BMW-Motorrad-MetaRide-64a28a483ec3242e497a7100
https://www.bmw-motorrad.com/en/experience/stories/urban-mobility/metaride-ce02.html

Mimochodom, virtuálne produkty BMW Motorrad zobrazené v MetaRide sú, rovnako ako ich fyzické originály, chránené proti napodobňovaniu. Spoločnosť BMW AG už pred časom rozšírila ochranu svojich kľúčových značiek, ako je napríklad logo BMW, s ohľadom na budúce aktivity spoločnosti v metaverse. Ochranná známka sa tak teraz vzťahuje nielen na vozidlá v tradičnom slova zmysle, ale aj výslovne na virtuálne produkty, ako sú virtuálne vozidlá a virtuálne oblečenie.

Značky: