Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Councilu z programu Slovak Superbrands opätovne udelili značke BMW cenu Slovak Superbrands Award 2020. Automobilka tak potvrdila prítomnosť v skupine elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. Ocenenie Superbrands je potvrdením kvality a povzbudením pre fanúšikov a zákazníkov pri ich nákupných rozhodnutiach.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe prieskumu zrealizovaného agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Značka BMW sa intenzívnejšie  zameriava na vzťahy. Opätovné a už niekoľkonásobné ocenenie Slovak Superbrands Award pre BMW prichádza práve v čase globálneho ohlásenia nového komunikačného loga značky – ako jedného z aspektov brandingu. Nové logo vyjadruje otvorenosť a jasnosť,” vraví Oliver Rademacher, generálny manažér BMW Slovenská republika. „Novú priehľadnú verziu chceme využiť na oslovenie našich zákazníkov, aby sa stali súčasťou sveta značky BMW viac ako kedykoľvek predtým.”

„Vybudovať silnú značku sa podarí len spoločnostiam, ktoré sú silné vnútorne a prejavujú túto svoju energiu dlhodobo a konzistentne aj navonok. Jasná vízia, ľudia a neustála snaha zlepšovať akúkoľvek časť svojej firmy na základe pravdy sú základom, na ktorých sa dá silná značka vybudovať. Je pre mňa ako člena poroty radosť pozorovať uvedomelé firmy, ktoré sú ocenené pečaťou Superbrands. Je to výsledok ich dlhoročnej kvalitnej práce na budovaní značky.”

Daniel Bradáč, Managing Partner Generations

„Sila a znalosť značky  je v dnešnej dobe jeden z najdôležitejších faktorov úspechu v biznise. A aj to je dôvod, prečo má Superbrands svoje miesto na trhu. Kvalitné značky treba vyzdvihovať a ukazovať, zaslúžia si to.” Juraj Sasko, Partner Visibility

„Každé ocenenie je pre nás významné. Superbrands o to viac, že ide o jedinečné prierezové ocenenie spoločností cez široké spektrum kategórií, ktoré hodnotí nielen kvalitu práce, ale aj jej jedinečnosť a odlišnosť. Je skvelé, že trh našu unikátnosť vidí, váži si ju a opakovane ju odmenil pre nás exkluzívnym prívlastkom Superbrands.“ Braňo Polák, CEO Starmedia

Medzinárodný program Superbrands

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

Viac informácii o Superbrands

Značky: