Bolt Food má na svojej platforme už takmer 400 partnerských reštaurácií. Rozšírením ponuky chce v tejto nepriaznivej situácii pomáhať ľuďom, ktorí musia ostať doma, no napriek tomu si chcú spríjemňovať dni chutným a kvalitným jedlom z najrôznejších reštaurácií. Spoločnosť Bolt sa tým snaží vytvoriť väčšie možnosti výberu pre zákazníkov, poskytnúť možnosti zárobku novým kuriérom, ale aj pomôcť prevádzkam v týchto ekonomicky ťažkých časoch.

Druhá vlna korona krízy zasiahla veľkú skupinu ľudí, prevádzok, či podnikateľov. V súčasnosti, kedy gastro prevádzky nemôžu hostiť zákazníkov vo svojich vnútorných priestoroch, pomáha Bolt svojou donáškovou službou udržiavať počty objednávok v reštauráciách. Tak ako v prvej vlne, aj momentálne môžu reštaurácie využiť dobré meno a obľubu značky Bolt Food. Spoločnosť sa snaží pomôcť reštauráciám aj propagačnými kampaňami na podporu predaja, a zvyšovaním počtu objednávok s bezplatným doručením či zviditeľňovaním partnerských reštaurácií na sociálnych sieťach.

Zákazníci si v pohodlí domova môžu vybrať zo širokého spektra jedál, od cenovo najdostupnejších po tie drahšie, pomocou pár jednoduchých kliknutí. Veľké množstvo obľúbených pizzerií, ázijských reštaurácií či tradičná slovenská kuchyňa sú neodmysliteľnou a veľmi preferovanou súčasťou tejto rozmanitej ponuky. Na svoje si prídu aj náročnejší zákazníci, ktorí si môžu pochutnať na špecialitách napríklad z Medusa group, Iasai, či prevádzky Geisha.

Soňa Mesiariková, country manager Bolt Food na Slovensku hovorí: “Spustenie donášky jedla na Slovensku bolo našim plánom ešte pred vznikom pandémie, ktorá silno zasiahla a ohrozila budúcnosť gastro priemyslu. Množstvo reštaurácií je v súčasnej dobe ťažko skúšaných a prichádza o nemalé zisky. Našou najvyššou prioritou je pomôcť našim partnerom v tejto neľahkej situácií. Preto podporujeme rast objednávok atraktívnymi akciami pre zákazníkov a výhodným, často úplne bezplatným doručením. Od začiatku korona krízy sme na platformu pridali stovky reštaurácií a každým týždňom tento počet exponenciálne rastie. Veríme, že týmito krokmi a spoločnými silami pomôžeme reštauráciám prekonať toto náročné obdobie. V neposlednom rade sme radi, že vďaka rastúcemu dopytu môžeme poskytnúť možnosť zárobku aj našim partnerským kuriérom.

Hlavnými prioritami spoločnosti naďalej ostáva bezpečnosť a bezkontaktnosť pri donáške jedla. Kuriéri striktne dodržujú všetky hygienické nariadenia ministerstva zdravotníctva už od prepuknutia pandémie počas prvej vlny. Pri odovzdaní objednaného jedla väčšinou nedochádza ani k priamemu styku kuriéra so zákazníkom. Kuriér po informovaní zákazníka nechá objednané jedlo na prahu jeho dverí. Nepoužívanie hotovosti taktiež minimalizuje riziko prenosu nákazy. Platba prebieha jednoducho cez aplikáciu, pomocou nahraných údajov z platobnej karty zákazníka.

Značky: