V Bratislave zákazníci prepravnej platformy Bolt čakajú v súčasnosti priemerne menej než štyri minúty na vyzdvihnutie partnerským vodičom.
Najdlhšie museli čakať cestujúci na odvoz v apríli tohto roku. Dlhšie dojazdové časy boli spôsobené nedostatkom vodičov, ktorí museli vybavovať všetky potrebné dokumenty, aby mohli podnikať v súlade s novou legislatívou.
V januári tohto roku dosahoval priemerný dojazdový čas šoféra k zákazníkovi okolo 4 minút. V tomto trende sa držal celý prvý kvartál roku 2019. V apríli sa po legislatívnych zmenách kvôli nedostatku vodičov, ktorí si vybavovali licencie, zvýšil na takmer 8 minút. V určitých momentoch dokonca nebolo možné odvoz ani objednať. Hneď v máji sa však začali priemerné dojazdové časy vodičov znižovať.
Regionálny manažér Boltu pre strednú Európu Roman Sysel hovorí: “Sme radi, že sa nám darí skracovať dojazdové časy. Aj v budúcnosti by sme sa chceli naďalej zlepšovať. Náš vývojový tím bude hľadať také riešenia, s ktorými bude možné ešte lepšie prepojiť vodičov s cestujúcimi na Slovensku.”
Celý druhý kvartál sa priemerný čas dojazdov kontinuálne znižoval, až na hranicu 4 minúty, ktorú dosiahol na prelome mesiacov jún a júl. Od tej doby cestujúci v Bratislave čakajú na objednanú jazdu v priemere menej ako 4 minúty.
Podobný vývoj dojazdových časov bol zaznamenaný aj v ďalších šiestich mestách na Slovensku, v ktorých Bolt aktuálne pôsobí. Konkrétne sa jedná o Košice, Nitru, Prešov, Banskú Bystricu, Žilinu a Trnavu. Vo všetkých z nich si cestujúci pomocou tej istej aplikácie môžu pohodlne objednať spoľahlivú, cenovo a časovo dostupnú jazdu.