Spoločnosť Business Lease Slovakia, komplexný poskytovateľ mobility firiem a popredný hráč na poli operatívneho lízingu, založila Business Lease Club.
Klub vznikol ako platforma spolupráce s partnerskými firmami na podporu inovácií, trvalo udržateľného rozvoja a spoločenskej zodpovednosti. „Hlavnou myšlienkou Business Lease Clubu je spojiť sa s partnermi a spoločne podporovať aktivity smerom k inováciám, spoločenskej zodpovednosti, solidarite, ale aj k trvalo udržateľnému rozvoju. Teda k cieľom, ktoré sú nám blízke a ktoré denne presadzujeme v rámci nášho pôsobenia ako komplexného poskytovateľa mobility,“ skonštatoval v Bratislave pri odštartovaní klubu nový generálny riaditeľ Business Lease Slovakia Vincent van der Meijden.
DNA klubu: Inovácie, mobilita, solidarita a udržateľnosť
Spoločnosť Business Lease Slovakia oficiálne odštartovala koncept Business Lease Clubu 1. októbra 2016 na podujatí Business Lease Club Kick Off Day v Limbachu v centre oddychu Gaudium, kde pozvala všetkých svojich klientov s rodinami. „Business Lease spolu s partnermi klubu koncipovala program eventu v duchu inovácií, spoločenskej zodpovednosti, ochrany zdravia, solidarity a, samozrejme, mobility. Nad kľúčovými aktivitami prevzali záštitu samotní partneri klubu,“ spresnila Lucia Čišková, obchodná riaditeľka Business Lease Slovakia.
K prvým partnerom klubu sa už prihlásili spoločnosti ako Greenway, Kávomaty, Dolphin, Autoklub Slovakia Assistance, InterWay, Auto Palace Bratislava, Slovenské pramene a žriedla, Uber a Tatry mountain resorts. „Pre naše podnikanie je zodpovednosť voči životnému prostrediu ústrednou témou. Pevne veríme v budúcnosť dopravy, ktorá je zdravšia, ekologickejšia a menej závislá na rope. Tento cieľ však nemôžeme dosiahnuť sami a na vytvorenie celého ekosystému elektromobility je nevyhnutná spolupráca mnohých subjektov. Aj preto sme radi, že myšlienka ekologickej zodpovednosti bude aj v DNA Businesse Lease Clubu,“ skonštatoval Peter Badík, zakladateľ spoločnosti Greenway a partner Business Lease v elektromobilite.
Snahu spoločnosti Business Lease ponúknuť riešenia v oblasti udržateľného rozvoja nielen prostredníctvom vlastných služieb, ale tiež prostredníctvom partnerských organizácií víta výkonný riaditeľ spoločnosti Kávomaty Adrián Repa. „Udržateľný rozvoj je jedným z našich hlavných firemných cieľov,“ poznamenal. Ako príklad uviedol modernizáciu ich automatov na energeticky úsporné zariadenia, na ktoré vynakladajú až 90% investícií. „Postupne prechádzame aj z plastových na papierové a hybridné poháre, zaviedli sme bio výrobky či „healthy koncept“, vďaka ktorému chceme prinášať zdravú stravu nielen do škôl a nemocníc, ale aj do všetkých sfér nášho podnikania,“ dodal.
Ľuboš Svitek, Sales Development Manager PMX spoločnosti Slovenské pramene a žriedla, ktorá je jedným z najvýznamnejších výrobcov nealkoholických nápojov na Slovensku, potvrdil, že okrem podpory športu a kultúry sa firma dlhodobo venuje problematike ekológie a kvality pitnej vody a ochrane vodných zdrojov na Slovensku. „Prostredníctvom sesterskej spoločnosti General Plastic ročne zrecyklujeme viac PET materiálu ako umiestnia na trh všetky závody skupiny,“ konštatoval. Svoju víziu premieta aj do zamestnancov, ktorí nasledujú firemné hodnoty, integrity, tímovej prace, orientácie na zákazníka a osobného rozvoja.
Myšlienka klubu spolu prezentovať ciele a vzájomne využívať benefity oslovila aj spoločnosť Autoklub Slovakia Assistance. „Klientom pomáhame na cestách a zabezpečujeme im mobilitu. Sledujeme a využívame nové technické riešenia týkajúce sa bezpečnosti cestnej premávky či už z pohľadu vodičov, cyklistov alebo chodcov. Najcitlivejšou skupinou sú však deti, cyklisti a motocyklisti. Preto sa venujeme aj dopravnej výchove a prezentáciou používania bezpečnostných prvkov sa snažíme pôsobiť edukatívne aj preventívne,“ vysvetlila Eva Štefucová, obchodná a marketingová riaditeľka.
Od štandardu k špecifickosti
„Veľmi pozitívne vnímame iniciatívu spoločnosti Business Lease posunúť sa od štandardných služieb k službám, ktoré klienta môžu príjemne prekvapiť. Aj v Auto Palace je sústredenie sa na klienta jednou z hlavných priorít,“ doplnila Ivana Katančíková, marketingová manažérka Auto Palace Bratislava. Ďaľším rozhodujúcim faktorom bolo zameranie sa na inovácie a trendy v moto segmente. „Ako predajca prémiových vozidiel BMW a MINI vnímáme ekomobilitu ako jasnú budúcnosť, i keď na Slovensku si zrejme ešte pár rokov počkáme. Postupne však na trh prinášame hybridné modely BMW a stretávame sa s pozitívnou spätnou väzbou zo strany klientov. Veríme, že iniciatívy ako je Business Lease Club, pomôžu naštartovať odbornú i verejnú debatu o budúcnosti ekomobility a motorizmu na Slovensku,” zdôraznila.
„Očakávame, že nový Business Lease Club posilní vzťahy s partnermi pri presadzovaní myšlienok klubu a potvrdí spojenie značky Business Lease s inováciami, mobilitou a spoločenskou zodpovednosťou,“ dodal Vincent van der Meijden.