Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Odbornosť, ľudskosť, dôvera, mobilita a inovatívnosť sú hlavné atribúty, ktoré prisúdili spoločnosti Business Lease jej zákazníci. Poskytovateľ komplexnej mobility a operatívneho lízingu zas k pilierom podnikania povýšil zákaznícku skúsenosť.

Odbornosť, ľudskosť, dôvera, mobilita a inovatívnosť. Týchto päť atribútov prisúdili zákazníci spoločnosti Business Lease Slovakia pri otázke, s čím sa im táto spoločnosť spája. Spoločnosť zorganizovala vo svojom sídle biznis kokteil na tému zákaznícka skúsenosť, na ktorom sa odhodlala aj na unikátny projekt – priamu diskusiu so svojimi existujúcimi, novými aj bývalými zákazníkmi na tému, aké sú ich potreby a očakávania, ako vnímajú prístup a spoluprácu s Business Lease a aké prípadné ďalšie služby mobility by pre nich boli vítané.

„Priamo na evente sme v uvoľnenej atmosfére a s nadhľadom – aj vďaka krásnemu výhľadu z najvyššie položenej terasy v  meste – zorganizovali okrúhle stoly, kde zákazníci so zamestnancami Business Lease otvorene diskutovali o ich zákazníckej skúsenosti, povedomí o značke, ako aj  o ich očakávaniach na produkty a služby, ktoré by mal Business Lease priniesť do tohto odvetvia,“ spresnila výkonná riaditeľka Business Lease Slovakia Lucia Cišková. Ako dodala, nazeranie na procesy očami zákazníka, a to od dodania produktu, cez starostlivosť až po prípadné ukončenie či opätovné nadviazanie spolupráce, je veľmi dôležité pre ďalší rozvoj a úspech firmy.

„Charles Darwin raz povedal, že prežijú nie tí, ktorí sú najsilnejší či najinteligentnejší, ale tí, ktorí sa budú vedieť čo najrýchlejšie prispôsobiť. Na trhu pôsobíme už viac ako 20 rokov. Hoci majorita nášho biznisu spočíva najmä v poskytovaní operatívneho lízingu, naša stratégia a vízia sa už vlani začali meniť – od áut k poskytovaniu komplexnej mobility,“ zdôraznila Lucia Čišková. Dôkazom sú aj inovácie. „Popri operatívnom lízingu pre firmy a jednotlivcov a správy vozidlového parku sme odštartovali car sharing, car pooling, krátkodobý prenájom, sme silným poskytovateľom elektromobilných riešení, ponúkame vozidlá aj po operatívnom lízingu a plánujeme pridávať novinky ako mobility karta či mobility budget, ktoré firmám a ich zamestnancom dávajú slobodu rozhodovania, aký spôsob mobility je pre nich výhodný. Aj toto stretnutie je dôkazom, že sme sa rozhodli správne, keď chceme našu stratégiu posilniť o personalizovaný prístup a pozorne načúvať hlasu zákazníkov,“ podotkla.

Kľúčová spokojnosť

S tým súhlasí špecialista na riadenie zmien a strategický rozvoj firemnej kultúry Ján Uriga z PricewaterhouseCoopers, ktorý bol hosťom eventu a aktívne spolupracuje s Business Lease. Práve spokojnosť zákazníka sa totiž vo veľkej miere odráža na finančných výsledkoch firiem. „Firmy musia mať správne nastavené srdce na to, čo zákazník potrebuje. Fungovať cez empatiu, ľudský prístup a rozpoznať tak jeho potreby. Štatistiky ukazujú, že ak zákazník zažije dobrú skúsenosť s firmou, je ochotný zaplatiť za jej produkt dokonca o 16 % viac, ako stojí u konkurencie. Byť dobrý v zákazníckej skúsenosti teda neznamená zákonite byť lacný. Konkurenčný boj je síce ťažký, ale ak sa firma zameria na parameter zákazníckej skúsenosti, tak vyhráva,“ hovorí. Súčasťou úspešnej stratégie by zároveň mala byť aj kvalita služby či produktu, zodpovednosť spoločnosti a fungujúca spätná väzba. Ako totiž ukazujú ďalšie štatistiky, v Európe sa tretina zákazníkov dokáže vzdať obľúbenej značky po zlej zákazníckej skúsenosti, hoci väčšina vie – ak sú prítomné spomínané ďalšie parametre, tolerovať výkyvy.

Business Lease sa preto v rámci novej firemnej kultúry zameriava popri profesionalite a kvalitných partnerských vzťahoch najmä na ľudskosť, otvorenú a priamu komunikáciu s dôrazom na fungujúcu spätnú väzbu,“ podotkla Lucia Čišková.

Inovácie a mobilita

Otvorená diskusia ukázala, že firmy chcú inovácie, pričom trvalá udržateľnosť im nie je ľahostajná. „Vlastnenie auta sa u nás na jednej strane považuje za status a komfort, na druhej strane znečisťovanie ovzdušia, denné zápchy a potreba byť mobilní, prispievajú k tomu, že vyrastá nová generácia, ktorá sa na autá pozerá inak. Ako na prostriedok, ktorý jej má zabezpečiť slobodu, flexibilitu, mobilitu, pohodlie a jednoduchosť, aj s využitím najnovších technológií,“ skonštatovala k udržateľnosti konzultantka a majiteľka firmy MissionC z Holandska Andrea Orsag, ktorá bola rovnako súčasťou Business Lease eventu.

Faktom je, ako potvrdzujú štatistiky, že autá dnes využívame na 5 percent, zvyšok stoja na parkovacom mieste, čo sú pri snahe firiem optimalizovať náklady stratené financie. Rastú pritom nielen náklady na parkovacie miesta, ale je ich aj nedostatok.

Preto, ako vyplynulo aj z diskusií, hoci služobné vozidlo považujú zamestnanci firiem stále za významný firemný benefit, medzi firmami pribúda záujemcov o car sharing či car pooling, ktorý umožňuje užívanie firemného vozidla viacerými zamestnancami s kontrolou prejdených kilometrov, trasy či času, čo firmám šetrí administratívu aj peniaze. Zaujímavý je pre nich aj mobility budget. Tým, že sa snažíme načúvať zákazníkom a zároveň proaktívne ponúkať inovácie a zastrešiť komplexne ich mobilitu, pripravujeme novinku, ktorá umožní vyskladať si prostriedky mobility pri presune z bodu A do bodu B, a to od auta, cez MHD, vlak až po lietadlo v rámci mobility karty,“ spresnila Lucia Čišková. Noviniek bude pribúdať.

Päť zákazníckych sľubov

Spoločnosť, ktorá patrí k lídrom v inováciách v mobilite, sa v rámci novej stratégie zaviazala k piatim sľubom, ktoré vo vzťahu k zákazníkom dodržiava.

1.Vášeň: Obslúžime vás vždy s radosťou a vášňou!

2.Zodpovednosť: Odpoveď od nás máte vždy do 24 hodín!

3.Inovácie: Buďte si istí, že máte vždy ten najinovatívnejší produkt na trhu!

4.Všetko pre úsmev: Naša starostlivosť vám vyčarí úsmev na perách!

5.Udržateľnosť: Sme pre vás udržateľný a stabilný partner na desaťročia!