Spoločnosť Canon, líder v oblasti digitálneho spracovania obrazu, dnes odštartovala komunikačnú kampaň s názvom ‚Live for the story‘.
Nová propagácia značky Canon prebehne celou Európou. Cieli na všetkých priaznivcov fotografovania a chce sa viac priblížiť mladšej generácii prostredníctvom rozprávania ich vlastných príbehov. ‘Live for the story’ povzbudzuje ľudí k tomu, aby vo svojich každodenných životoch vyhľadávali unikátne okamihy, bez ohľadu na to, kde sa aktuálne nachádzajú alebo čo práve robia.
360° kampaň bola navrhnutá londýnskymi agentúrami VCCP a PHD a európsky zákazník na ňu narazí v televíznom vysielaní, v kine, na uliciach, v maloobchode, a predovšetkým v online svete. V Českej republike a na Slovensku je za implementáciu kampane zodpovedná agentúra Emperium a pilierom lokálnej komunikácie sú predovšetkým sociálne siete a eventy, vrátane spolupráce s lokálnymi ambasádormi a influencermi.
„Zostať silným hráčom v oblasti, ktorá sa neustále mení a vyvíja, je veľmi vzrušujúce. Využívame k tomu nové prístupy, ktorými oslovíme mladšie publikum,“ hovorí Ladislav Paleček, riaditeľ Canon Česká republika a Slovensko. „Canon ponúka omnoho viac než len fotografie. Vieme príbehy tlačiť, ukladať a pomocou aplikácií, ako je napríklad Lifecake, ich aj vytvárať.“
„Zážitky sú veľmi dôležitou súčasťou našich životov a ‘Live for the story’ inšpiruje k ich skutočnému vychutnaniu. Každá súčasť tejto kampane má jeden hlavný cieľ: povzbudiť nás k tomu, aby sme mohli zachytiť príbehy, ktoré prináša každý nový deň,“ dodáva Ladislav Paleček.
V rámci zahájenia novej kampane spoločnosť Canon vyhlasuje unikátnu súťaž, v ktorej hľadá záujemcov o jedinečnú ročnú dovolenku. Náplňou tejto práce totiž budú cesty po celom svete. Tvárou súťaže s názvom ‘365 Days of Summer’ je americká herečka, speváčka a modelka Zoë Kravitz. Aktuálni aj noví priaznivci značky Canon môžu zdieľať svoje letné príbehy pod hashtagom #LiveForTheStory a @CanonCZSK, a majú tak šancu vyhrať prácu snov.