Kentucky Fried Chicken, KFC, skúša novú technológiu objednávania.
Nie je veľký prekvapením, že sa testovanie novej technológie koná v Číne. V spolupráci s Baidu (čínska verzia Googlu) predstavia v Pekingu špeciálne kiosky s rozpoznávaním tvárí. Tá by mala v pilotnej prevádzke slúži na dve veci: možnosť navrhnúť jedlo podľa nálady a vášho veku a možnosť vytvoriť si o vás profil a na základe minulých objednávok odporúčať jedlo pri ďalších návštevách.
https://youtu.be/JrGD_1haJxY
Podľa videa tu dostane mladík odporúčanie na chrumkavý kurací hamburger a opekané kuracie krídelka s Colou. Iné ukážky hovoria o tom, že 50-ročný človek dostane odporúčanie na kašu a sójové mlieko na raňajky.
Pozná niekto dôvod prečo seniori nemôžu chcieť krídielka? Uchovávanie tvárí takisto vyvoláva viacero otázok. V každom prípade je KFC priekopníkom a vytvára ďalšiu technologickú smart reštauráciu, do ktorej by nalákal zákazníkov.
Zdroj: Mashable