Kentucky Fried Chicken, KFC, skúša novú technológiu objednávania.

Nie je veľký prekvapením, že sa testovanie novej technológie koná v Číne. V spolupráci s Baidu (čínska verzia Googlu) predstavia v Pekingu špeciálne kiosky s rozpoznávaním tvárí. Tá by mala v pilotnej prevádzke slúži na dve veci: možnosť navrhnúť jedlo podľa nálady a vášho veku a možnosť vytvoriť si o vás profil a na základe minulých objednávok odporúčať jedlo pri ďalších návštevách.

Podľa videa tu dostane mladík odporúčanie na chrumkavý kurací hamburger a opekané kuracie krídelka s Colou. Iné ukážky hovoria o tom, že 50-ročný človek dostane odporúčanie na kašu a sójové mlieko na raňajky.

Pozná niekto dôvod prečo seniori nemôžu chcieť krídielka? Uchovávanie tvárí takisto vyvoláva viacero otázok. V každom prípade je KFC priekopníkom a vytvára ďalšiu technologickú smart reštauráciu, do ktorej by nalákal zákazníkov.

Zdroj: Mashable

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.