Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Aj keď ste CRM (Customer Relationship Management) nikdy predtým nepoužívali, pravdepodobne ste tento pojem už počuli. Môžete si byť istí, že mnohé spoločnosti (vrátane vašej konkurencie) zavádzajú tento softvér a získavajú oproti vám výhodu.

Čo je CRM systém?

CRM – alebo riadenie vzťahov so zákazníkmi – je obchodný softvér, ktorý pomáha spoločnostiam maximalizovať ich úsilie v oblasti komunikácie so zákazníkmi a predaja.

V minulosti si CRM mohli dovoliť len najväčšie spoločnosti a bolo zložité ho implementovať. Dnes majú podniky všetkých veľkostí prístup k ľahko použiteľným a cenovo dostupným možnostiam.

Keď už sme sa oboznámili s novým pojmom, zostáva už len jedna otázka. Prečo by ste mali implementovať CRM systém?

CRMZdroj: elements.envato.com

Všetky údaje na jednom mieste

Softvér CRM centralizuje údaje o zákazníkoch, takže všetci vo vašej spoločnosti majú prístup k potrebným informáciám. V databáze nájdete kontaktné informácie, históriu komunikácie so zákazníkmi, ich nákupov a iné.

Ušetrený čas

Manuálne zadávanie údajov je jedným z najväčších faktorov znižujúcich produktivitu zamestnancov. CRM automatizuje mnohé z týchto opakujúcich sa administratívnych úloh, takže váš tím môže tráviť menej času písaním a viac predajom.

Efektívnejší marketing

Vďaka prístupu k informáciám o správaní zákazníkov môžu poverení zamestnanci spolupracovať s marketingovým tímom a poskytovať potenciálnym zákazníkom cielený a užitočný obsah.

Lepšie zákaznícke služby

História predchádzajúcich konverzácií s každým zákazníkom umožní vášmu tímu poskytovať vynikajúce služby zákazníkom. Vďaka prístupu k podrobným poznámkam a rozhovorom sa predaj stane oveľa osobnejším.

Či predávajte pracovné oblečenie, eko kozmetiku alebo kurz food fotografia, z CRM systému môžete len vyťažiť. Zvýšite tak spokojnosť zákazníkov, čo je napokon vašim hlavným cieľom.

CRMZdroj: elements.envato.com

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.