Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Popredný český on-line predajca elektroniky Conrad Electronic si vybral IBM Cloud na rýchle a efektívne riadenie na mieru prispôsobených marketingových Kampani.

Vďaka riešeniu IBM Cloud zákazníkom poskytuje jedinečný obsah a lepšie s nimi komunikuje naprieč jednotlivými predajnými kanálmi.

Conrad Electronic má vo svojej ponuke viac ako 140 000 rôznych druhov výrobkov od domácich spotrebičov až po spotrebnú elektronikov. V spolupráci so spoločnosťou VIVmail.cz, partnerom IBM, sa Conrad Electronic rozhodol implementovať pokročilé riešenie pre automatizáciu marketingu a e-mailových kampaní IBM Cloud. Od zavedenia riešenia IBM Marketing Cloud sa okamžite začala veľmi pozitívne prejavovať návratnosť investícií.

Conrad Electronic Česká republika sa na základe toho rozhodol zvýšiť investície do e-mailového marketingu. Po dvoch mesiacoch firma spustila niekoľko automatizovaných kampaní uvítacieho procesu a pod. Všetky tieto kampane boli vysoko účinné pri získavaní nových zákazníkov

Každý zákazník teraz dostáva na mieru prispôsobený obsah, ktorý sa automatický generuje na základe jeho správanie počas nákupu. Dynamický obsah tiež výrazne zvýšil efektivitu e-mailových kampaní.

IBM Marketing Cloud priniesol spoločnosti Conrad Electronic zásadnú zmenu v oblasti tržieb. Zvýšila sa účinnosť e-mailových marketingových a znížil sa počet nedokončených nákupov. „Automatické programy sme prispôsobili správania zákazníkov. Výsledkom sú vyššie tržby za jeden odoslaný e-mail,“ hovorí Ferdinand Valent, marketingový manažér spoločnosti Conrad Electronic Česká republika.

IBM Marketing Cloud zvýšil Podiel e-mailového marketingu na celkových tržbách na 30 percent s tým, že v celkovom rozpočtu tvoria 10 percent. „Ak vezmeme do úvahy celkové Výsledky ak porovnáme ich s nákladmi na iné formy marketingu, podarilo sa nám pomocou IBM Marketing Cloud strojnásobiť efektivitu priamych e-mailových kampaní,“ dopĺňa Ferdinand Valent.

„IBM Marketing Cloud automaticky zobrazuje a kvantifikuje spôsoby, ktoré vedú zákazníka k nákupnému rozhodnutiu, a umožňuje Conradu segmentovať zákazníkov na základe ich záujmu o jednotlivé produkty. Následne spoločnosti Conrad Electronic poradí, ako čo najúčinnejšie osloviť danú skupinu zákazníkov,“ hovorí Branislav Šebo, generálny riaditeľ spoločnosti IBM Česká republika a Slovensko.

Značky: