Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Creative Technology Ltd oznámila, že spúšťa Aurora Reactive SDK.

Tento nástroj bude efektívne meniť systém reaktívneho osvetlenia Aurora v produktoch Sound BlasterX na otvorenú platform, ktorá umožňuje vývojárom slobodne prispôsobovať, animovať a synchronizovať svoje osvetlenia. 16,8 milióna farieb reaktívneho systému osvetlenia Aurora sa v súčastnosti nachádza na zariadeniach Sound BlasterX Katana, Vanguard K08, Siege M04 a Kratos S5.

Aurora Reactive SDK je systém API (aplikačné programovacie rozhranie), ktoré umožňuje vývojárom tretích strán naprogramovať RGB hardvér v Creative Sound BlasterX. Súbor SDK bude obsahovať vzorové kódy, knižnicu API a dokumentáciu, ktorá umožní začať aj začínajúcim programátorom.

Súčasťou balíka SDK je aj funkcia Aurora Unity, ktorá synchronizuje správanie systému reaktívneho osvetlenia v podporovaných produktoch Sound BlasterX. Potenciálne by vývojári mohli vytvoriť ekosystém pozostávajúci z rôznych produktov fungujúcich v oblasti osvetlenia ako jeden celok – napríklad osvetlenie by sa mohlo zmeniť na červenú, keď je hráč v hre zranený, alebo sa zmení na oranžovú, keď na hráča útočia nepriatelia, alebo pulzovať s odlivom a prílivom svetla pri hľadaní nepriateľa, možnosti sú naozaj nekonečné.

Registrovaní vývojári SDK budú dostávať mesačné aktualizácie výkonnosti s vylepšenými vlastnosťami a funkciami, ako aj vývojovú podporu od spoločnosti Creative. Vývojári si môžu stiahnuť beta verziu Aurora Reactive SDK na stránke BlasterX.com/AuroraSDK.

Kompatibilita

Aurora Reactive SDK funguje so svetelným systémom Aurora Reactive týchto produktov:

  • Sound BlasterX Katana podmonitorový audio systém
  • Sound BlasterX Vanguard K08 mechanická hráčska klávesnica
  • Sound BlasterX Siege M04 presná hráčska myš
  • Sound Blaster AE-5 PCIe DAC so slúchadlovým zosilňovačom
  • Sound BlasterX Kratos S5 2.1 USB hráčske reproduktory

Požiadavky

  • Windows 7 a vyššie (32-bit and 64-bit)
  • C++ programovací jazyk

Značky: