Spoločnosť Panasonic oznámila spoluprácu s novou ambasádorkou pre Českú a Slovenskú republiku v kategórii party speakers. Stala sa ňou známa popová speváčka a tanečnica Dara Rolins. Speváčku a spoločnosť Panasonic spája fakt, že neodmysliteľne patria k špičke vo svojich odboroch, ktorými sú hudba, zvuk a štýl. Ako ambasádorka sa bude Dara podieľať na komunikačných a marketingových aktivitách, a to predovšetkým pre produktovú rodinu party speakers.
„Dlho sme premýšľali a zvažovali, kto by bol najvhodnejším ambasádorom pre audio kategóriu party speakers. Mal reprezentovať tak hlavné hodnoty našej značky (Better life, better world), ako aj posolstvo produktov tejto kategórie (Žijem hudbou, mám štýl). Nakoniec sa pre nás Dara stala správnou voľbou. Spojenie hudby, tanca, životného štýlu a profesionality v jej podaní dokonale korešponduje nielen s našimi audio produktami, ale tiež s filozofiou spoločnosti Panasonic – tou je vášeň pre hudbu a cit pre dizajn,“ hovorí o spolupráci Peter Menky, riaditeľ pobočky spoločnosti Panasonic Česká republika a Slovensko.
Martin Jedlička, šéf marketingu spoločnosti Panasonic Česká republika a Slovensko dopĺňa: „Sme presvedčení o tom, že Dara a Panasonic zvuk proste ovládajú a tieto dve mená budú spolu skvele ladiť. Baví nás tiež, že Dara má naozaj širokú škálu fanúšikov, ktorým Panasonic môže ponúknuť rovnako širokú škálu produktov“.
K spolupráci so spoločnosťou Panasonic sa vyjadrila aj samotná Dara: „Okrem toho, že žijem hudbou a je to moja veľká vášeň, ďalšou dôležitou hodnotou v mojom živote je dôveryhodnosť. Ak mám niečo komunikovať mojim fanúšikom a priateľom, predovšetkým na sociálnych sieťach, musím tomu absolútne veriť. Keď ma spoločnosť Panasonic oslovila, nebolo nutné dlho premýšľať, lebo ju poznám už niekoľko rokov a jej produkty sú pre mňa synonymom kvality a vycibreného štýlu. Zvlášť party speaker UA30 je cool a má nádherný zvuk. „
Hlavný slogan kampane Panasonic na party speaker SC-UA30 je presne šitý na mieru novej ambasádorky „Žijem hudbou, mám štýl“. Oznámenie o spolupráci bude podporené aj komunikačnou kampaňou, ktorá sa bude zameriavať na kľúčový produkt UA30 a následne celú rodinu party speakers. Viditeľná bude predovšetkým v on-line, na sociálnych sieťach a, samozrejme, nebude chýbať ani v kamenných obchodoch.