Vo výbave má všetko, čo budete potrebovať.

Dell P2720DC je moderný a kvalitne spracovaný kancelársky monitor. Ponúka 27-palcový IPS displej s rozlíšením 2560 × 1440 pixelov a obnovovacou frekvenciou 60 Hz. Obrazovka má matný povrch, pri práci vás tak nebudú otravovať odlesky svetla, ktoré sú často viditeľné na lesklých obrazovkách.

Monitor využíva moderný dizajn, má tenké rámiky po troch stranách. Kvalitu displeja hodnotíme ako výbornú. Počas testovania sme si nevšimli prípadne nezrovnalosti z hľadiska podsvietenia, jas bol rovnomerný vo všetkých častiach obrazovky. Maximálny jas dosahuje podľa výrobcu 350 cd/m2, my sme namerali necelých 320 cd/m2. Minimálny jas začína od 7 cd/m2.

Dell P2720DC

Dell P2720DC. Zdroj: Dell

S verným zobrazením farieb a USB-C

Obrazovka ponúka verné zobrazenie farieb a dobré pozorovacie uhly. Meranie pomocou sondy potvrdilo takmer 100% pokrytie priestoru sRGB bez nutnosti ďalšej kalibrácie. Testovali sme v nastavení štandardného profilu. Dell P2720DC takisto obsahuje farebné profily, ktoré sú optimalizované na sledovanie videa, hranie hier, či pre pohodlnejšie čítanie s obmedzením modrého svetla. Nechýba možnosť zadefinovať si nastavenie farieb podľa vlastných potrieb.

Súčasťou výbavy je plastový stojan. Ten umožňuje nastavenie výšky, natočenia a náklonu. Takisto obsahuje výrez pre káble, čo uľahčuje ich manažment. Monitor je možné používať aj v režime na výšku, takže v tomto smere mu niet čo vytknúť. Z praktického hľadiska ponúka potrebnú výbavu. Dell P2720DC je kompatibilný so štandardom VESA.

Praktická je tiež portová výbava, pričom do pozornosti dávame najmä USB-C port. Vďaka jednému USB-C káblu môžete k monitoru pripojiť notebook alebo iný počítač a získať jeho napájanie s výkonom až 65 W, prenos obrazu a prístup k dvojici USB 2.0 portov a dvojici bočných USB 3.0 portov, ktoré nájdete vo výbave monitora. Tie sú určené pre pripojenie príslušenstva či externých úložísk. USB-C konektivita je jedno z hlavných vylepšení monitorov za posledné roky a ide o užitočnú vlastnosť, ktorú oceníte v kancelárii aj doma. Vďaka prepojeniu cez USB-C sa minimalizuje počet káblov, ktoré budete potrebovať na pracovnom stole.

Dell P2720DC

Dell P2720DC. Zdroj: Dell

HDMI a dva DisplayPorty

Zvyšná portová výbava pozostáva z HDMI 1.4 portu a dvojice DisplayPortov 1.2. Jeden DisplayPort je určený na vstup, druhý DisplayPort funguje ako výstup a zjednodušuje použitie dvoch monitorov vedľa seba. Do oboch monitorov nemusíte pripájať samostatné káble z počítača, k PC postačí pripojiť jeden monitor a z neho vyviesť druhý kábel do druhého monitora. Táto vlastnosť nie je vo výbave monitorov samozrejmosťou, preto ju dávame do pozornosti.

Ovládanie nastavení zabezpečujú štyri fyzické tlačidlá. Ich tvar je na dotyk iný v porovnaní s napájacím tlačidlom, čo je prakticky detail, ktorý chválime. Okrem zmeny zobrazovacieho profilu a úpravy jasu, kontrastu a ostrosti obrazu si môžete prispôsobiť funkcionalitu dvoch tlačidiel s nastaveniami, pretaktovať dobu odozvy a aktivovať funkciu MST rozbočovača pri pripojení dvoch monitorov.

Dell P2720DC. Zdroj: Dell

Dell P2720DC je výborný monitor na prácu aj bežné používanie. Chválime jeho moderné spracovanie, kvalitný IPS panel a praktické funkcie, ako je USB-C konektivita alebo dvojicu DisplayPortov, ktorá uľahčuje používanie dvoch monitorov súčasne.

Páčilo sa nám

• kvalita spracovania
  • takmer 100% pokrytie priestoru sRGB