Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V bratislavskej Inchebe prebehol medzinárodný veľtrh gastronómie DANUBIUS GASTRO. V stánku DIGITAL RESTAURANT mali návštevníci možnosť získať cenné informácie o inovatívnych službách pre gastro zariadenia. Predstavujú konkurenčnú výhodu pre prevádzkovateľov a zatraktívňujú návštevu reštaurácií pre hostí.

Za projektom DIGITAL RESTAURANT stojí spoločnosť Qerko, ktorá spája viaceré subjekty ponúkajúce inovatívne služby pre gastro zariadenia. Spolu s viacerými pokladničnými systémami (Asseco BLUEGASTRO, PORTOS eKasa, ASW Septim) predstavuje inovatívna spoločnosť Qerko výhody pre obe skupiny používateľov – prevádzkovateľov aj návštevníkov reštaurácií. Zákazníkom aplikácia urýchľuje objednávanie aj samotnú platbu a obsluha naopak vie efektívnejšie pracovať s časom teda obslúžiť viac zákazníkov. Prevádzky tak môžu zvýšiť obraty bez toho, aby museli prijímať ďalšiu obsluhu. Benefitom je aj práca s dátami, ktoré vedia využiť vo svoj prospech. To všetko jednoducho, pomocou digitalizácie.

Návštevníci si pri príchode do stánku DIGITAL RESTAURANT mohli vyskúšať funkcie aplikácie Qerko, ale aj samotné objednávanie služieb či produktov od partnerov, ktoré Qerko prepojilo počas medzinárodného veľtrhu gastronómie. Jedným z takýchto partnerov je prvý Petržalský remeselný pivovar – Pivovar HOPS, ktorý ponúkol ochutnávku svojho vlastného originálneho piva. Vinárstvo Hubert J.E., jedna z najstarších slovenských značiek a výrobca obľúbených sektov Hubert pre túto príležitosť poskytla výnimočnú ochutnávku produktov HUBERT Nealko. Práve tento nealkoholický produkt vo verzii blanc a rosé si získava čoraz väčšiu obľubu u milovníkov bubliniek. Asociácia moderných benefitov (AMOBE), ktorej členovia prevádzkujú digitálne stravovacie karty taktiež participovali na projekte DIGITAL RESTAURANT. Stravovacie karty za výhodných podmienok prinášajú pre reštaurácie zjednodušenie administratívy, ale aj užitočné obchodné a marketingové dáta o zákazníkoch a ich spotrebiteľskom správaní. Používaním karty sú konzumenti odmenení cashbackom a ďalšími zľavami, čo z tejto formy stravného robí pre zákazníka najvýhodnejší typ stravného na trhu. Účelová viazanosť tejto formy stravného je tiež prvkom, ktorý zvyšuje návštevnosť reštaurácií. Projekt DIGITAL RESTAURANT ukazuje, že všetky tieto systémy dokážu byť navzájom prepojené a zákazník si môže zvoliť, aký typ virtuálnej „peňaženky“ pri platbe v gastrozariadeniach použije.

Platiť Qerkom sa oplatí všetkým

Systém objednávania a platenia v reštaurácii, pri ktorom zákazníci nemusia čakať s objednávkou či platbou na čašníka ani chodiť k pultu s platobným terminálom je na slovenskom trhu od roku 2022. Princíp fungovania je jednoduchý. V reštaurácii, ktorá má zavedený systém od Qerko, si môžu zákazníci prostredníctvom rovnomennej aplikácie cez QR kód umiestnený na stole priebežne kontrolovať zoznam konzumovaných jedál a nápojov a kedykoľvek na diaľku zaplatiť tie položky, ktoré vyznačia. Šetria čas tak sebe aj personálu. Veľkým benefitom pre podniky je aj komplexný prehľad o preferenciách ich zákazníkov a spôsob zanechávania prepitného. Pri digitálnom platení v aplikácii Qerko má každý zákazník na výber niekoľko možností nastavenia výšky prepitného. Predvolené aplikáciou je vo výške 10 %, čo v skutočnosti predstavuje väčší „tringelt“ ako pri zaokrúhľovaní sumy pri platbe kartou či v hotovosti. Qerko tiež umožňuje zobraziť zákazníkom informácie o tom, ktorú reštauráciu v ich okolí navštíviť, zobrazí aj jedálny lístok a upozorní tiež na akcie či podporné vernostné programy. Reštauráciám vďaka Qerku stúpajú zisky a zákazníci odchádzajú spokojní.

Počas medzinárodného veľtrhu gastronómie DANUBIUS GASTRO mali návštevníci možnosť dozvedieť sa množstvo inšpiratívnych informácií pre ich biznis v gastro priemysle. Stánok DIGITAL RESTAURANT bol venovaný predovšetkým digitalizácií v gastro sektore a nástrojom, ktoré podnecujú zvyšovanie obratov a spokojnosti konzumentov v reštauračných zariadeniach. Cieľom bolo tiež dostať do povedomia prácu s dátami, ktoré môžu pomôcť prevádzkam k udržaniu kontaktu so zákazníkmi.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.