Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Necelý polrok stačil foodpande, aby sa po svojom vstupe na slovenský trh stala jedným z kľúčových hráčov v segmente doručovania objednávok z reštaurácií a obchodov. Teraz, po piatich mesiacoch, ohlasuje novú spoluprácu.

Začiatok roka v znamení svetovej novinky

foodpanda môže s radosťou oznámiť nový významný „prírastok‟ na svojej platforme: od 27. januára tu zákazníci nájdu celosvetovo najrozšírenejšiu sieť rýchleho občerstvenia – McDonald’s. Spolupráca dvoch silných značiek je výbornou správou pre tých, ktorí milujú typické hranolčeky, šťavnaté kuracie nugetky či poriadnu dávku mäsa, syra, šalátu, pretože, ako uvádza aktuálne McDonald’s: „Naše burgery sú odteraz ešte viac neodolateľné.‟

„Sme hrdí, že sme mohli nadviazať spoluprácu s McDonald’s na našej platforme. Skúsenosti z dlhoročnej spolupráce v Českej republike pod značkou Dáme jídlo potvrdzujú, že spojenie rýchleho občerstvenia s ultrarýchlym doručením sú garanciou úspechu a spokojnosti našich zákazníkov. V rámci exkluzívnych spoluprác sa naši zákazníci môžu tešiť na atraktívne ponuky menu dostupné v rámci aplikácií,‟ hovorí Petr Indra, CSO Dáme jídlo a foodpanda Slovensko.

Výhody vzájomnej spolupráce vníma aj hovorkyňa McDonald’s na Slovensku Lucia Poláčeková: „Uvedomujeme si, že zvládnuť donášku našej ponuky si vyžaduje najmä dobrú logistiku a spoľahlivý servis. Preto kladieme veľký dôraz na výber našich partnerov, ktorí musia spĺňať veľmi prísne kritériá.  Sme radi, že môžeme dnes označiť aj foodpandu za nášho nového doručovacieho partnera. Veríme, že naša spolupráca prinesie zákazníkom rýchly a kvalitný servis, vďaka ktorému ocenia najmä doručený chuťový zážitok.“

V rámci celej skupiny Delivery Hero je McDonald’s jednotka v objeme predaných jedál a foodpanda je presvedčená, že tento trend bude platiť aj na Slovensku. Od dnes sú jej kuriéri pripravení čo najrýchlejšie doručiť McDonald’s objednávky zo šestnástich pobočiek v Bratislave, štyroch v Košiciach, z dvoch žilinských, trnavských, nitrianskych a prešovských a z jednej pobočky v Martine, Banskej Bystrici a Trenčíne až k dverám zákazníka.

Posilnená pozícia materskej skupiny

Novinky v roku 2022 nemá iba slovenská foodpanda. Ako člen nadnárodnej platformy Delivery Hero s hrdosťou prijala správu, že Delivery Hero sa stalo väčšinovým vlastníkom španielskej spoločnosti Glovo. Tá operuje v 25 krajinách a z toho v 16 má vedúcu pozíciu v donáškovom segmente. Obe spoločnosti ako priekopníci rýchlej donášky jedál z reštaurácií a nákupov z obchodov majú v pláne podporovať inovácie, a spoločne tak formovať budúcnosť doručovacích služieb v danom segmente.

Formovať trochu širší pohľad na zdokonaľovanie svojich služieb chce naďalej aj samotná slovenská foodpanda. Nie je to „iba‟ donáška jedla z tisícky reštaurácií v desiatich slovenských mestách či nákupov do domácnosti z 22 partnerských prevádzok Tesco Express, Žabka, Hiva a ďalších – je to aj pomoc na viacerých úrovniach. foodpanda prakticky od prvého dňa posilňuje rady svojich kuriérov, a zároveň tak dáva možnosť práce ľuďom, ktorí sa v dôsledku pandémie ocitli v komplikovanej životnej situácii. Podporuje nielen gastroprevádzky v zložitom období pandémie. Dokonca sa vo vianočnom čase zamerala na cielenú pomoc konkrétnej skupine ľudí: rodičov – samoživiteľov. Počas vianočných a novoročných sviatočných dní si rodiny, kde je všetko na pleciach jedného rodiča, mohli vychutnať plné chladničky a sviatočné stoly vďaka nákupom venovaným a doručeným foodpandou v celkovej nominálnej hodnote takmer 15-tisíc eur. Tým sa to však nekončí – foodpanda chce v podpore jednorodičovských rodín pokračovať aj v priebehu roka 2022.

Značky: