Grayling si zo včerajšieho udeľovania SABRE Awards EMEA na slávnostnom Gala v Berlíne odniesol mimoriadne pozitívne emócie – a to najmä vďaka titulu PR agentúra roka 2016 vo východnej Európe (Eastern Europe PR Consultancy of the Year 2016), ako aj zlatu v kategórii Travel & Tourism za kampaň Make it Kenya.

Titul PR agentúra roka 2016 udelila Graylingu porota SABRE Awards pre  jej inovatívny prínos k vývoju trhu public relations v regióne, pričom vyzdvihli silu plne fungujúcej regionálnej siete (10 pobočiek a 170 konzultantov naprieč Strednou a východnou Európou / CEE), čo umožňuje Graylingu zvládnuť aj „tie najzaujímavejšie regionálne zadania“. Zároveň vyzdvihli fakt, že agentúre sa v regióne darí udržiavať tempo rastu napriek tomu, že mnoho jej konkurentov bolo nútených „osekať“ svoje aktivity. Porota tiež zdôraznila význam public affairs ako hlavného hnacieho motora rastu Graylingu v regióne CEE.

Sabre Awards Berlin_web2016_3_nowat

„Táto cena je viac než len reflexiou na posledných 12 mesiacov. Je to výsledok vyše 20-ročnej tvrdej práce, ktorej výsledkom je vybudovanie pevnej a udržateľnej siete v Strednej a východnej Európe, ktorá sa už dnes môže pokojne vyrovnať aj štandardom tých najlepších agentúr v Západnej Európe alebo USA. Sme známi pre svoje regionálne kampane, ktoré realizujeme naraz v niekoľkých krajinách, čo potvrdzuje aj fakt, že väčšinu nášho portfólia tvoria klienti, pre ktorých pracujeme na viacerých trhoch. Teší nás, že porota ocenila našu silu v oblasti public affairs, pretože tieto aktivity tvoria dnes už takmer polovicu našich výnosov v regióne CEE,“ povedal Jan Šimůnek, CEO spoločnosti Grayling pre Kontinentálnu Európu.

EMEA SABRE Awards patrí k najprestížnejším medzinárodným oceneniam v oblasti public relations. Tento rok posudzovala porota zložená z odborníkov na komunikáciu a branding viac než 2000 prihlášok z Európy, Stredného Východu a Afriky v rôznych kategóriách. Organizátorom súťaže je Holmes Group, renomovaná globálna vydavateľská skupina, ktorá sa zameriava na výskum a sledovanie trendov v oblasti public relations.

Značky: