Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ericsson podpísal s BBC, jednou z popredných svetových verejnoprávnych staníc, viacročnú zmluvu o poskytovaní postprodukcie a riadení mediálnych služieb pre BBC Creative.

Ericsson získal kontrakt na základe výberového konania.

Ericsson bude BBC poskytovať portfólio end-to-end služieb práce s obrazom a zvukom, titulkovania, archivácie a správy úložísk prostredníctvom cloudovej platformy na spracovanie médií. Ericsson bude svoje služby poskytovať zo svojho najmodernejšieho servisného centra v Londýne.

Thorsten Sauer, viceprezident a vedúci vysielania a mediálnych služieb v spoločnosti Ericsson, dodáva: „Sme hrdí, že si BBC vybrala Ericsson ako svojho dôveryhodného partnera pre poskytnutie postprodukcie a riadenie mediálnych služieb pre BBC Creative. Naše špičkové, na cloude založené úložisko a archivovacie nástroje nám umožnia spravovať obsah BBC dnes aj v budúcnosti. Toto je veľká výhra pre Ericsson – najmä s ohľadom na konkurenciu z iných renomovaných postprodukčných spoločností v rámci výberového konania. Vzdáva to hold nášmu talentovanému tímu, technickým schopnostiam, know-how a skutočne posilňuje našu pozíciu jedného z lídrov medzi poskytovateľmi vysielania a mediálnych služieb na svete.“

BBC Creative je kreatívna agentúra BBC, ktorá úspešne vyrába obsah veľkého množstva kampaní v rámci celej organizácie a na všetkých platformách BBC, a to iba niečo vyše roka.

Ericsson je globálny líder v oblasti televíznych a mediálnych produktov a služieb s preukázateľnou skúsenosťou v oblasti plánovania a poskytovania služieb transformácie obchodu v oblasti televízie a médií už viac ako 20 rokov. Pracuje so zákazníkmi z celého sveta, jeho design, technológie a služby pomáhajú vytvoriť bezproblémové, personalizované, intuitívne a diferencované zážitky pre televíznych spotrebiteľov. Rozsiahle televízne a mediálne portfólio od firmy Ericsson pokrýva spracovanie, úpravu a distribúciu médií, ktoré zákazníkom prinášajú pôsobivé skúsenosti pri sledovaní TV. Každoročne Ericsson distribuuje viac ako 4 milióny hodín programov vo vyše 60 jazykoch pre viac ako 500 televíznych kanálov. Každý deň ľudia na všetkých kontinentoch sledujú televízne programy pripravené, riadené a vysielané vďaka pracovníkom spoločnosti Ericsson v Európe, na Blízkom východe, v Ázii a Tichomorí a v Spojených štátoch.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.