Facebook Messenger začne rozširovať reklamu na domácej stránke už tento týždeň. Uviedol tak vedúci tohto produktu vo firme Facebook, Stan Chudnovsky. Domáca stránka pritom predstavuje miesto, kde sú umiestnené konverzácie s vašimi priateľmi. 

Testovanie reklamy na Messengeri pritom začalo v januári v Austrálii a v Thajsku. S 1,2 miliardami aktívnych používateľov tejto sociálnej siete má Facebook najväčší zásah na celom svete a firma z nej očakáva rekordné zisky. Reklama bude predstavovať sponzorované odkazy a bannery. Nábeh objemu reklamy má byť pomalší a keď si Facebook overí, že spätná väzba od používateľov nie je vyslovene negatívna, pridá na jej intenzite.

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.