Doteraz bolo možné využívať na tento účel iba rozšírenia tretích strán.

Rozšírenie umožní komunikovať zákazníkom s firmou pomocou Messengera priamo z webovej stránky firmy bez ohľadu na to, či sa používateľ nachádza na počítači, tablete alebo smartfóne. Novinka sa aktuálne nachádza v uzatvorenej beta verzii.

Na trhu existuje aktuálne veľa podobných služieb, no platforma Messengeru je kvôli svojej popularite a množstvu používateľov značne výhodnejšia a bezplatná. Facebook Messenger momentálne využíva každý mesiac viac ako 1,2 miliardy používateľov, pričom každým dňom sa počet používateľov zväčšuje.

Platforma Messenger aktuálne ponúka používateľom podporu platieb, rôznych robotov, ktorí rozumejú ľudskému jazyku a mnoho ďalších funkcií. Rozšírenie bude taktiež podporovať množstvo z týchto funkcií a na webovej stránke firmy bude mať fixnú polohu, aby bolo vždy dostupné.

Značnou výhodou rozšírenia je možnosť pokračovať v komunikácii s firmou aj po ukončení četu na webe firmy. Pokračovať je možné cez aplikáciu Messenger v smartfóne alebo na počítači. Messenger na svojom webe aktuálne testujú napríklad letecké spoločnosť Air France a KLM.

Zdroj: TechCrunch

Značky: