Značka sa za posledné roky rozrástla a Firefox tak nekorešponduje s celkovým rozsahom firmy.

Preto sa mení Firefox na Mozillu, a to by malo pomôcť používateľom lepšie chápať, že naprieč rôznymi službami ide stále o značku zastrešujúcu Firefox ako prehliadač aj iné služby. Z pohľadu používateľa netreba vykonať žiadnu činnosť a do služieb môžete použiť rovnakú emailovú adresu a heslo, napríklad v rámci Firefox Sync. Ide o službu synchronizácie údajov z prehliadača medzi platformami – typicky najviac medzi počítačmi a smartfónmi s týmto prehliadačom.

So zmenou zostáva zachované aj prihlasovanie cez Google a Apple a nezmení sa ani predplatné v platených službách. Vo svojej podstate ide len o premenovanie bez následku na technické pokrytie. Je vhodné to ale uviesť, keďže množstvo podvodov cieli na podobnosť so známymi značkami. Používateľov by mohol názov pomýliť, a tak by si mohli tento fakt zameniť s podvodmi, s ktorými sa stretávajú.

Aj po zmene totiž budú fungovať webové adresy, kde bude figurovať názov Firefox, napríklad accounts.firefox.com. Neočakávajte teda Mozilla. Firma chce ponechať čo najväčšiu kompatibilitu známych služieb, a tak ich nájdete pod doteraz známymi adresami. V podobnom duchu sa nesie aj informovanie zo strany Mozilly. Aj naďalej budú emaily rozposielané z adresy @firefox.com.

Zdroj: Mozilla

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.