Každá spoločnosť potrebuje spravovať požiadavky svojich zákazníkov a tak sa systém na správu firemných procesov stáva nevyhnutnosťou.

Každá spoločnosť potrebuje spravovať požiadavky svojich zákazníkov alebo zamestnancov a tak sa systém na správu firemných procesov stáva nevyhnutnosťou. Otestovali sme slovenské softvérové riešenie CDESK, ktoré umožňuje jednoduchú správu požiadaviek. Vďaka vstavaným modulom a prepojeniami s ďalšími softvérmi, je z neho výborný nástroj na digitalizáciu procesov v každej firme. Od zadania požiadavky, cez stav jej riešenia až po samotnú fakturáciu – CDESK sleduje celý proces a prevedie používateľov prehľadne celým procesom až po úspešné vyriešenie požiadavky.

V tomto vydaní podcastu Dotyk sme sa rozprávali s Martinom Ondrášikom, obchodným manažérom zo spoločnosti Inova Logic, ktorá CDESK vyvíja. Porozprával nám o tom, na čo všetko sa dá CDESK využiť a prečo by po tomto riešení mali siahnuť aj menšie firmy či inštitúcie. Viac informácií tu.

Podcast vyšiel aj formou videa:

Dotyk môžete počúvať zadarmo cez: Apple podcasty | Google podcasty | Spotify | Google Music | Podbean

Všetky diely podcastu Dotyk nájdete tu.

Prečítajte si aj:

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.