Všetko sa zbehlo veľmi rýchlo.

Sú tomu približne dva mesiace, čo spoločnosť Fitbit začala z trhu sťahovať model Ionic, ktorý v USA spôsobil 78 zranení vrátane niekoľkých popálenín druhého a tretieho stupňa. Portál AndroidPolice teraz informuje, že problém je oveľa väčší, ako sa spočiatku zdalo. Ide o to, že na stole je nová žaloba, ktorá tvrdí, že počet zranených používateľov je oveľa vyšší. To znamená, že aj ďalšie modely hodiniek Fitbit trpia rovnakou chybou, ktorá dokáže spôsobiť popáleniny.

Hromadná žaloba žiada náhrady škody, ktorú údajne spôsobili „všetky výrobky„, ktoré sa v USA predali. Dokonca dvaja hlavní žalobcovia tvrdia, že ich popáleniny spôsobili modely Fitbit Versa Light a Fitbit Versa 2. Do prípadu sú zapojené aj rôzne modely Versa a Sense. 

Hoci sa Fitbit bráni a tvrdí, že k poškodeniu hodiniek mohlo dôjsť kvôli nesprávnemu používaniu, žaloba naopak tvrdí, že k poškodeniu hodiniek došlo kvôli chybnej batérii a nabíjaciemu systému. Na sociálnej sieti Twitter sa dokonca vytvára celkom obsiahla galéria, ktorá zobrazuje roztavené nabíjačky a poškodené batérie. Ďalšie fotografie nájdete aj v zdrojovom článku TU.

Fitbit Versa

Portál AndroidPolice ďalej informuje, že Google (vlastniaci Fitbit) začal pri modeli Ionic celý problém riešiť vrátením peňazí, pričom niektorí zákazníci tvrdia, že svojich peňazí sa nedočkali ani po dvoch mesiacoch od nahlásenia problému s ich hodinkami.

Pri kompaktných fitness hodinkách nie je príliš prekvapujúce, že dochádza k problémom, kvôli ich konštrukčnému riešeniu v štýle – veľa funkcií v malom tele. Stávať by sa to však nemalo. Predovšetkým nie vtedy, pokiaľ problém postihuje až 11 modelov značky. To je skutočne veľa.

Zdroj: AndroidPolice

Prečítajte si aj:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.