Pribudla zároveň aj čeština a jazyky mnohých európskych a postsovietskych štátov.
Pred štrnástimi rokmi fungovali mapy od Googlu iba v angličtine. Teraz, keď využíva službu viac ako miliarda ľudí, tak spoločnosť pridáva množstvo nových jazykov. Tie pomôžu pri hľadaní nových miest, najlepších ciest pre autá, cyklistov či chodcov.
Pravdepodobne to, že Google v zemepisných názvoch tieto jazyky nepodporoval, si väčšina ľudí ani nevšimla. Mnoho ľudí totiž pri cestovaní zaujíma názov mesta či ulice v domácom jazyku a nie vo svojom rodnom jazyku, ktorý sa aj tak v danej krajine nepoužíva.
Napriek tomu sa teraz spoločnosť Google otvorila trhu s viac ako 1,25 miliardy obyvateľov. Google bude tak s nimi ešte viac hovoriť v ich rodnom jazyku. Je totiž viac pravdepodobné, že ako nováčik budete využívať službu, ktorá je plne preložená do vášho rodného jazyka.
Zdroj: TechCrunch, Engadget