Už o týždeň si budú môcť zákazníci nakúpiť na slovenských e-shopoch počas 24 hodín bez nutnosti platenia poštovného.
Akcia s názvom Deň dopravy zdarma, ktorej organizátorom je porovnávač cien Heureka sa spustí od 12-tej hodiny 15.11. a ukončí sa na druhý deň 16.11., rovnako o 12-tej hodine. Akciu podporí aj kampaň v podobe televíznych spotov na Slovensku a v Čechách.
„Televízna kampaň sa bude skladať z dvoch častí – teaserovej, ktorá pobeží niekoľko dní pred akciou a hlavnej časti, ktorá pobeží v priebehu 24 hodín, počas ktorých Deň dopravy zdarma trvá. Hlavná časť bude navyše podporená on-line display a video kampaňou,“ hovorí marketingový riaditeľ nákupného portálu Heureka.cz Daniel Blažek.
Kampaň, ktorá vznikla v spolupráci s agentúrou Bistro, bude prebiehať na staniciach televízie JOJ. V Čechách sa kampaň objaví na staniciach FTV Prima, respektíve Media Clubu. „Kampaň je načasovaná na niekoľko dní pred samotným zahájením akcie tak, aby sa o nej šírilo čo najefektívnejšie povedomie a zákazníci si tak mohli nákup premyslieť. V priebehu samotnej akcie je cieľom kampane pripomenúť zákazníkom možnosť nakúpiť s dopravou zdarma a taktiež ich motivovať. Priebeh akcie bude okrem televízie podporený taktiež onlinom,“ dopĺňa Daniel Blažek. Akciu podporia taktiež PR aktivity.
Do minuloročnej akcie sa zapojilo 422 slovenských e-shopov a realizovalo sa 23 485 objednávok s priemernou výškou objednávky v hodnote 78 eur. Podľa slov Daniela Blažeka je hlavným cieľom akcie motivácia k nákupu vianočných darčekov v predstihu. Zákazníci sa takýmto spôsobom môžu vyhnúť zmätku a stresu, ktorý sa stupňuje s blížiacim sa Štedrým dňom. „Na diaľniciach nie je kalamita, dopravcovia nie sú zavalení balíkmi a e-shopy sú stopercentne pripravené – ideálny čas pre bezproblémový nákup v e-shope,“ dodáva na záver Blažek.