V predvianočnom čase spúšťa spoločnosť Home Credit novú televíznu kampaň, ktorej cieľom je podporiť možnosť nákupov s odloženým začiatkom splácania. Od novembra je ponuka s odloženým odkladom splácania určená tak pre súčasných, ako aj pre nových klientov. Home Credit ako jedna z najvýznamnejších spoločností v segmente spotrebiteľského financovania na Slovensku a v Českej republike týmto podporuje svojich partnerov v maloobchode, čiže kamenné predajne a eshopy.
Nové reklamné spoty sú vysielané jednak na Slovensku, ako aj na televíznych kanáloch v Českej republike. „Naše televízne spoty ukazujú, ako sa dá pohodlne nakúpiť na konci roku a začať pritom splácať až 3 mesiace po nákupe,“ hovorí Jan Vašíček, vedúci oddelenia Brand a marketingovej komunikácie spoločnosti Home Credit a dodáva: „Reklama ukazuje ľuďom cestu, ako nezaťažiť rodinný rozpočet pred Vianocami. Ľudia si pritom môžu vybrať, či pôjdu nakupovať k partnerom Home Creditu alebo si vybavia nákupný účet priamo na webových stránkach www.splacajpotom.sk na Slovensku, resp. www.splacejpak.cz v Českej republike.“
Spoty s odkladom splátok môžu slovenskí diváci sledovať už v novembri na televíznych staniciach Markíza Group. V Českej republike sú vysielané na programoch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia. Vysielať ich budú až do 15. decembra 2021. Na príprave kampane Home Credit spolupracoval s produkčnou agentúrou Gate 78 zo Zlína.
Home Credit v oboch krajinách v uplynulých dňoch spustil taktiež televízne spoty na podporu Flexibilnej pôžičky, v ktorej spoločnosť prvý krát komunikuje mobilnú aplikáciu.
Viac na: https://fb.watch/98HPBZVkMx/