Report prezrádza, že spoločnosti sa na domácom trhu darí.
Honor zaznamenal úspechy vo viacerých ukazovateľoch. Značka dokonca zaznamenala najvyšší medziročný a medzikvartálny rast, k čomu je dopomohol aj vlajkový model Magic4. Za ostatné tri roky je však na čínskom trhu badať klesajúci trend, kedy trh so smartfónmi dlhodobo dosahuje slabšie predajné výsledky.
Spoločnosť Honor sa teraz stala “kvartálnou” trhovou jednotkou prvýkrát vo svojej histórii. Prvé miesto s 15 miliónmi predaných zariadení znamená pre značku obrovský skokový nárast 205 %. Medziročne spoločnosť zaznamenala 166,8 %, pričom kvartálne 15,5 %.
Pokým konkurencia po slabom 4. kvartáli roka 2021 začala nový rok nevýrazne, spoločnosť Honor túto situáciu využila a produkciu zvýšila.
K celkovému úspechu prispievajú aj série Honor 60 a X30, ktorým sa veľmi dobre darí aj na globálnej úrovni. Doplníme, že na druhom mieste sa umiestnilo Oppo (vrátane OnePlus), pričom tretie miesto obsadil Apple. Prvú päťku zatvárajú spoločnosti Vivo a Xiaomi.
Musíme podotknúť, že rozdiely v predajoch medzi týmito piatimi spoločnosťami boli pomerne tesné (predaje boli v rozmedzí 10 – 15 miliónov kusov).
Je však možné, že koniec roka bude vyzerať celkom inak.
Zdroj: Canalys
Prečítajte si aj: