Technologická značka HONOR nedávno oslávila globálny festival Fans Days 2020 a zverejnila jeho výsledky.
Festival prebiehal po celom svete od 30. marca do 12. apríla s podporou mnohých známych ambasádorov. V rámci festivalu sa objavilo široké portofólio výrobkov dostupných v závislosti od jednotlivých krajín od nositeľnej elektroniky (fitness náramkov alebo smart fitness hodiniek), mobilných telefónov až po novinku, sériu notebookov HONOR MagicBook. Ako dopadli jednotlivé regióny vrátane Slovenska a ČR?
HONOR Wearables
V Rusku, ktoré sa dlhodobo drží na špičke výsledkov na medzinárodných trhoch, dosiahli predaje nositeľnej elektroniky medziročný nárast o 270 % v porovnaní s HONOR Fans Days z minulého roku.
Región strednej a východnej Európy hlási prudký nárast predovšetkým vďaka smart hodinkám HONOR MagicWatch 2 dosahujúcim nárast až o 210 % v porovnaní s predchádzajúcimi dvoma týždňami . Najväčší nárast v rámci regiónu zaznamenala Česká republika, kde boli smart hodinky HONOR MagicWatch 2 korunované ako najlepšie predávané v kategórii u predajcov Alza, DATART, MOBIL POHOTOVOST alebo Electroworld. Fitness náramok HONOR Band 5 si vyslúžil prvú pozíciu u predajcov DATART a MOBIL POHOTOVOST.
Česká republika a Slovensko spolu narástli v predaji kategórie Wearables o 250 %. V kategórii smartfónov to bolo až o 220 %. Najviac predávaným modelom bol HONOR 8X a najobľúbenejší a mnohokrát ocenený mobil roku 2019 HONOR 20.
HONOR MagicBook 14
V Nemecku sa čerstvá novinka, notebook MagicBook 14, dostala do TOP 5 najpredávanejších produktov v kategórii notebookov na stránkach Notebooksbilliger.de. Vo Veľkej Británii bol notebook HONOR MagicBook 14 vypredaný na Amazon.co.uk v priebehu prvého týždňa predaja.
HONOR MagicBook
Počas medzinárodného festivalu Fans Days bol notebook HONOR MagicBook vypredaný taktiež na vlastnom eshope HONOR a ďalších popredných eshopoch v Malajzii vrátane Shopee, Senheng, DirectD nebo Urban Republic.
„Pri tejto príležitosti by sme chceli poďakovať fanúšikom po celom svete za stálu podporu aj v tejto neľahkej dobe, kedy čelíme veľkému množstvu výziev. Vážime si každý zakúpený produkt, pretože aj malý nákup udržiava ekonomiku v zdravom stave,“ povedal George Zhao, globálny prezident značky HONOR.
HONOR pokračuje v expandovaní vlastného eshopu v rámci Európy
Od 30. marca do 14. apríla HONOR zaznamenal rekordných 325 miliónov návštev na Hihonor.com. Viac než 106 000 z nich sa potom na stránke zaregistrovalo. Nielen vďaka atraktívnej ponuke získania extra zliav či špeciálnych akcií sa potom viac než 544 770 ľudí zúčastnilo programu HONOR amabsádorov po celom svete.
HONOR sa dlhodobo profiluje ako technologická značka zameraná na ponuku nadštandardných produktov a urýchlenie nákupného procesu s čo najmenším počtom krokov. Samozrejme, nezabúda ani na benefity pre zákazníkov, ako je napr. vrátenie tovaru zadarmo , dodanie zadarmo a exkluzívne zľavy na vybrané produkty pre VIP zákazníkov.
Po úspešnom otvorení eshopu v októbri 2019 na Hihonor.com v Holandsku sa eshop v novej, vylepšenej forme zaviedol v marci 2020 aj vo Francúzsku a Nemecku. Naplánované je aj sputenie v Taliansku a Španielsku. Počas mája by mal HONOR otvárať eshop taktiež vo Veľkej Británii.
HONOR plánuje počas tohto roka spustenie eshopu na platforme Hihonor.com aj v ďalších krajinách Európy, čím zaisťuje napĺňanie svojej stratégie – byť ešte o krok bližšie k mladej generácií po celom svete.