Popredná svetová technologická spoločnosť Huawei predstavila množstvo noviniek a inovácií na vývojárskej konferencii HDC.Europe v Lisabone, ktorá sa konala v rámci podujatia Web Summit 2022. Udalosti sa zúčastnilo viac ako 200 vývojárov a obchodných lídrov. Spoločnosť vyzdvihla najmä rast vlastnej platformy HMS a predstavila víziu na rok 2023.

Na konferencii vystúpil William Tian, riaditeľ produktovej divízie Huawei pre Európu: „Obchodnou víziou Huawei je poskytnúť každému spotrebiteľovi pôsobivý zážitok so špičkovými technológiami – ako v oblasti hardvéru, tak softvéru. Integrácia našich inovatívnych zariadení a kolaboratívneho ekosystému sa stala základom úspechu nášho spotrebiteľského biznisu v Európe. Spoločne s našimi partnermi sme upevnili našu pozíciu tretieho najväčšieho globálneho ekosystému a sme nadšení, že budeme pokračovať v inováciách a raste aj naďalej.“

AppGallery opäť oslavuje pôsobivý rast

Najvyššou prioritou AppGallery sú jej investície do nadväzovania partnerstiev s vývojármi aplikácií. Od svojho uvedenia na globálnom trhu v roku 2018 vyrástol ekosystém HMS veľkou rýchlosťou. Na konci tretieho kvartálu 2022 mala AppGallery viac ako 580 miliónov aktívnych užívateľov mesačne, z ktorých 45 miliónov bolo práve v Európe. V roku 2021 dosiahla AppGallery celosvetovo 432 miliárd distribúcií a globálna vývojárska komunita Huawei sa rozrástla na viac ako 6 miliónov vývojárov, čo viedlo k integrácii viac ako 220 000 aplikácií s HMS Core. Počet aplikácií, ktoré je možné využívať na smartfónoch HMS, vzrástol v roku 2021 o 147 %.

V snahe o rozmanitosť a čo najširšie pokrytie potrieb používateľov AppGallery neustále poskytuje nové aplikácie, či už lokálne, ako aj tie, ktoré je možné využívať po celom svete. S cieľom udržať si a prilákať nových užívateľov predstavila spoločnosť na webe HDC.Europe svoj úplne nový vernostný program AppGallery, ktorý užívateľov odmeňuje veľkým množstvom zliav. Používatelia môžu zvyšovať úroveň svojho členstva a získavať tak ešte väčšie zľavy. V septembri 2022 získala AppGallery ocenenie, tzv. Rising Star, časopisu Newsweek na poprednom medzinárodnom veľtrhu spotrebnej elektroniky IFA 2022 v Berlíne.

Reklamná platforma Huawei Ads zaisťuje kvalitnú prevádzku a rastúce výnosy

V celej Európe čelia podniky stále súťaživejšiemu ekonomickému prostrediu. Huawei spolupracuje so svojimi partnermi na implementácii cenovo najefektívnejších riešení pre ich podnikanie, čo im umožňuje nasmerovať väčšiu časť rozpočtu do oblastí, kde je to najviac potrebné.

Od svojho spustenia v roku 2020 rozšírila spoločnosť Huawei Ads svoju sieť inzerentov na deväťnásobok a pokrýva viac ako 200 reklamných odvetví. Medzitým sa sieť vydavateľov Huawei rozrástla štyrikrát – očakáva sa, že v roku 2023 opäť porastie o rovnakú hodnotu. Huawei Ads je teraz celosvetovo partnerom viac ako 60 certifikovaných agentúr, z ktorých tretina je v Európe, napr. AppSamurai a AVOW.

Platforma nedávno oznámila svoje partnerstvo s Integral Ad Science – celosvetovo najlepším partnerom pre bezpečnosť značky a taktiež získala kľúčové odborové certifikácie, ako je IAB Europe Certified Vendor a TAG Certification Against Fraud. Kvalita kampaní Huawei Ads bola taktiež ocenená cenami App Growth Awards a Gigiday Awards, kde sa Huawei dostal do finále.

Najlepšie aplikácie a hry roka na AppGallery

V rámci HDC.Europe sa konalo aj odovzdávanie výročných cien Huawei AppGallery Editors‘ Choice Awards, ktoré oceňuje najlepšie aplikácie roka naprieč kategóriami.

Ocenenia Editors’ Choice Awards, za ktoré hlasovali expertné tímy redaktorov z celej Európy, zahŕňajú päť kategórií aplikácií a päť kategórií hier. Víťazi boli vybraní na základe ich inovatívneho prístupu, používateľskej skúsenosti, pútavého dizajnu a dostupnosti.

Víťazi AppGallery Editors’ Choice Awards za najlepšie aplikácie sú nasledovní:
• Najlepšia zelená aplikácia – Moovit
• Najlepšia aplikácia pre zdravie – Yazio
• Najlepšia základná aplikácia – Revolut
• Najlepšia aplikácia na osobný rast – Kahoot!
• Najpopulárnejšia aplikácia – Smule

Víťazi AppGallery Editors’ Choice Awards za najlepšie hry sú nasledovní:
• Najlepšia rodinná a neformálna hra – My Talking Angela 2
• Najlepšia RPG hra – Summoners War
• Najlepšia trendová hra – Infinity Kingdom
• Najlepšia športová hra – Fishing Clash
• Najlepšia strategická hra – Lords Mobile

Huawei vždy stavia spotrebiteľa na prvé miesto a spája pramene svojich odborných znalostí s cieľom poskytnúť zážitok s pridanou hodnotou. Prostredníctvom svojich inovatívnych hardvérových funkcií a rastúceho ekosystému sa Huawei snaží podporovať svojich partnerov poskytovaním lokalizovaných služieb a podpory – najmä v rozvojových krajinách.

Jaime Gonzalo, viceprezident Huawei Mobile Services Europe, komentoval tohtoročnú konferenciu: „V tejto neistej dobe, ktorej naša spoločnosť čelí, sme odhodlaní viac ako inokedy spolupracovať s našimi partnermi, a reagujeme tak na potreby našich zákazníkov naprieč všetkými druhmi digitálnych scenárov. S prechodom do roku 2023 a ďalej bude životne dôležité, aby sme pokračovali v inováciách a spoločne rástli. To je niečo, čo sme v minulých rokoch úspešne dosiahli, a budeme aj naďalej oddaní poskytovaniu špičkových služieb všetkým našim používateľom, ako teraz, tak aj v budúcnosti.”

Značky: