Hyundai ukázal limitovanú edíciu obľúbeného modelu Kona s prívlastkom „Mauna Loa“, ktorá je určená pre zákazníkov dobrodružnejším duchom.

Hyundai si vybral skutočne špecifický prívlastok pre tento model, ktorý odkazuje na najväčšiu činnú sopku na svete – Mauna Loa (Havaj). Táto špeciálna edícia bola predstavená v Japonsku a ide o čisto lokálnu novinku, ktorá je o máličko drahšia ako verzia Voyage, z ktorej vychádza. Celkovo bude k dispozícii 30 kusov.

Hyundai Kona Mauna Loa
Hyundai Kona Mauna Loa

Limitovaná edícia má už na prvý pohľad drsnejší výzor a zelené lakovanie (Mirage), ktoré viac zapadne do prírody. Nárazníky, lemy blatníkov a prahy karosérie sú potiahnuté odolnou farbou v kontrastnom čiernom prevedení, ktoré má byť odolnejšie voči mechanickým poškodeniam Čierne časti sú ošetrené farbou na podobnej báze ako RAPTOR s drsnejším povrchom. Z časti to však pôsobí aj ako prevedenie áut z 90. rokov, ktoré nemali lakované nárazníky kvôli nižšej cene, záleží teda na uhle pohľadu a vkuse.

Okrem špecifického lakovania sú na tejto verzii osadené čierne matné disky od spoločnosti Weds, ktoré majú obuté terénnejšie pneumatiky Toyo Open Country s rozmerom 205/65 R16. V interiéri sú použité odolné gumené rohože a farebné prevedenie zovňajšku sa premietlo aj dovnútra s výraznejším zeleným akcentom na prešívaní sedadiel. Zákazníci si môžu dokúpiť aj rôzne špeciálne úložné boxy alebo závesné odkladacie vrecká na zadnú časť operadiel predných sedadiel.

  • Hyundai Kona Mauna LoaHyundai Kona Mauna Loa
  • Hyundai Kona Mauna Loa
  • Hyundai Kona „Mauna Loa“: Limitovaná edícia pre tých, ktorí radi objavujú nové cesty
  • Hyundai Kona Mauna Loa
  • Hyundai Kona Mauna LoaHyundai Kona Mauna Loa
  • Hyundai Kona Mauna Loa
  • Hyundai Kona Mauna Loa

Sedadlá sú kožené a ako celok vyzerá tento model celkom zaujímavo a jednoznačne vynikne všade, kde sa objaví. Z pohľadu technológií a pohonu ide o klasickú elektrickú Konu, ktorá má o niečo väčšiu batériu s kapacitou 64,8 Kilowatthodín a dojazdom na úrovni približne 540 kilometrov.

Zdroj: motor1.com

Prečítajte si aj:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.