Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Celosvetový predaj Hyundai Motor v roku 2022 dosiahol 3,94 milióna kusov vozidiel, čo predstavuje medziročný nárast o 1,4 %
  • Spoločnosť plánuje v roku 2023 na celom svete predať viac ako 4,32 milióna vozidiel
  • Zákazníci sa môžu tešiť na nové generácie modelov KONA a Santa Fe, ale aj na prvý vysokovýkonný elektromobil IONIQ 5 N

Spoločnosť Hyundai Motor Company vo svojej tlačovej správe informovala, že v roku 2022 predala na celom svete 3 944 579 vozidiel. V porovnaní s rokom 2021 ide o nárast o 1,4 percenta.

Úspešný rok pre elektrické modely rady IONIQ

Napriek náročnému podnikateľskému prostrediu, ktoré aj v roku 2022 ovplyvňovala pretrvávajúca pandémia a problémy s dodávkami komponentov, sa predaj mimo Kórey medziročne zvýšil o 2,9% na 3 255 695 kusov vozidiel. Pod tento rast sa podpísalo oživenie zákazníckeho dopytu na globálnych automobilových trhoch, ale aj vysoký záujem o kľúčové modely značky, vrátane elektrických modelov rady IONIQ.

Hyundai-u sa v roku 2022 darilo v predaji svojho elektrického modelu IONIQ 5 a úspešne na trh uviedol IONIQ 6. Z modelov IONIQ 5 a IONIQ 6 sa v roku 2022 celosvetovo predalo vyše 100 000 kusov!

Plánovaný rast a atraktívne novinky v roku 2023

V roku 2023 plánuje Hyundai celosvetovo predať 4,32 milióna kusov vozidiel, vrátane modelov svojej luxusnej značky Genesis. Cieľom spoločnosti je predať 3,54 milióna kusov na zámorských trhoch a 781 000 kusov v Kórei.

Spoločnosť tiež plánuje na trh uviesť mnohé atraktívne novinky. Zákazníci sa môžu tešiť na nové generácie obľúbených SUV KONA a Santa Fe a tiež na prvý elektrický vysokovýkonný N model IONIQ 5 N. Modernizácie sa dočkajú aj modely i10, i20, i30 a obľúbené SUV TUCSON. Viac informácií poskytne Hyundai v najbližších mesiacoch.

Poznámka: Detailnejšie predajné výsledky Hyundai za rok 2022 nájdete v oficiálnej tlačovej správe.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.