Instagram sa v blízkej budúcnosti stane nákupnou a obchodnou platformou s podporou in-app platieb.

Spoločnosť v súčasnosti testuje v USA a Veľkej Británii funkciu, ktorá umožňuje vybraným partnerom jednoducho prijímať platby na rezerváciu reštaurácií, vstupeniek do divadla, kina ako aj na rôzne ďalšie akcie.

V prípade nakupovania, aplikácia už má na obchodných miestach svoje „značky“ a obchodníci môžu označovať položky v obrázkoch s cenou a odkazom, ktorý vás presmeruje priamo na stránku produktu. Je pomerne ľahké si predstaviť, ako by celý proces nakupovania mohol byť inovovaný pre podporu platieb za tovar priamo v aplikácii, namiesto toho, aby používatelia museli stránky Instagramu opustiť a dokončiť nákup externe v internetovom prehliadači.

V prípade integrácie platieb priamo do aplikácie Instagram, by sa ušetrilo veľa času a preklikov z nákupných zdrojov, ktoré sa nachádzajú priamo v aplikácii a používatelia si ich obľúbili.

Platforma priniesla informácie ešte na jeseň 2017, že ju využíva 800 miliónov používateľov na celom svete. Je pravdepodobné, že číslo od tej doby ešte vzrástlo. Napríklad Alibabu (AliExpress) využívalo v rovnakom čase “iba” 488 miliónov používateľov a to je určite dostatok dôvodov na zavedenie platieb pre vznik ďalších možností rastu a rozšírenia platformy na veľké online trhovisko.

zdroj: thenextweb

Prečítajte si aj:

https://touchit.sk/ako-sledovat-majstrovstva-sveta-v-ladovom-hokeji-2018-na-pocitaci-a-smartfone/168361

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.