Spoločnosť Meta oznámila, že zvýši objem reklamy na svojej sociálnej sieti vytvorením dvoch nových reklamných slotov. Na tému upozornil portál TechCrunch.com.

Inzerenti tak budú môcť umiestňovať svoje reklamy na domovskej stránke karty Explore (ikona lupy) a aj medzi príspevkami v rámci jednotlivých profilov.

Instagram v minulosti zobrazoval reklamy na karte Explore až vtedy, keď používateľ klikol na nejaký príspevok a ďalej roloval. Odteraz bude stačiť len samotné otvorenie tejto karty, pričom „novinku“ Instagram už zavádza celosvetovo.

V prípade profilov používateľov to má fungovať tak, že ak si napríklad kliknete na niečí profil a budete si vertikálnym rolovaním prezerať jeho fotografie a videá, môže sa stať, že táto činnosť bude prerušená zobrazením reklamných jednotiek.

Ďalšie reklamy by sa mohli objaviť v Reelsoch. Vlani do nich na Instagrame aj Facebooku Meta pridala 30-sekundové reklamy, tentoraz má ísť o štvor- až desaťsekundové reklamy, ktoré sa vraj budú dať preskočiť.

No a aby toho nebolo málo, ďalšie reklamy vo forme akéhosi rolovateľného „obrázkového kolotoča“ majú byť už od týchto dní implementované do spodnej časti Reelsov na Facebooku.

Zvýšenie objemu reklamy na Instagrame prichádza v čase, keď Meta zaznamenala pokles predaja reklamy. Aj z tohto dôvodu v II. kvartáli aktuálneho roka vykázala prvý štvrťročný pokles príjmov vo svojej histórii, hoci len o jedno percento.

Zdroj: TechCrunch.com

Prečítajte si tiež:

Branislav Caban

Branislav Caban
Okrem technologických tém sa snažím prinášať aj tie so spravodajským nádychom a rôzne zaujímavosti. Moja e-mailová adresa je bcaban@touchit.sk.