Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Značka Kia začiatkom minulého roka prešla výraznou transformáciou a predstavila nielen nové logo a smerovanie, ale aj svoj nový slogan, ktorý znie „Movement, that inspires“ /„Pohyb, ktorý inšpiruje“. Ústredným bodom a podstatou, ktorá odráža nový zámer značky je inšpirácia – inšpirovať zákazníkov prostredníctvom produktov, služieb a ich skúsenosti so značkou.

Zdroj inšpirácie hľadá značka Kia všade v prírode, v pohybe a hlavne v inšpiratívnych ľuďoch. A práve, jedného mimoriadne inšpiratívneho človeka si zvolila spoločnosť Kia na Slovensku za svojho nového inšpirátora/ambasádora. Novým inšpirátorom značky Kia sa stal Juraj Loj, uznávaný charakterový herec. Juraj Loj je herec, ktorý stvárňuje postavy v populárnych slovenských seriáloch (napr. Slovania, Búrlivé víno, Einstein) a zároveň je veľmi úspešný a oceňovaný za postavy, ktoré stvárnil vo filmoch (napr. Šarlatán). V roku 2021 získal prestížne ocenenie Igric za mužský herecký výkon. Juraj Loj však nie je len herec, je tiež milujúci otec a vo voľnom čase je aj maliarom a lezcom. Inšpirácia je pre Juraja mimoriadne dôležitá, vďaka nej napreduje a hýbe sa vpred. Zároveň svojim príkladom inšpiruje ostatných a je pripravený inšpirovať aj priaznivcov a zákazníkov značky Kia.

„V osobe Juraja Loja sme našli človeka, ktorý žije mimoriadne zaujímavý a aktívny život, plný pohybu a inspirácie a ktorý je v absolútnej zhode s našou novou filozofiou Značky. Som veľmi rád, že Juraj vníma našu značku rovnako a že spoločne s nim budeme môcť priniesť našim priaznivcom a zákazníkom množstvo nových podnetov a informácií, ktoré ich verím ešte viac spoja so značkou Kia a jej kľúčovými hodnotami“  uviedol pri tejto príležitosti Radovan Pokojný, General marketing manager Kia Sales Slovakia.

„Som veľmi rád, že som novým inšpirátorom značky Kia, nakoľko sa mi mimoriadne páči jej nový odvážny dizajnový jazyk a vôbec som nadšený, kam sa Kia začala uberať. Teším sa na spoločnú jazdu plnú vzájomnej inšpirácie. Verím, že to bude určite niečo výnimočné, pretože Kia EV6 a ostatné modely Kia, ktoré som už mal možnosť vyskúšať sú naozaj výnimočné,“ dodal Juraj Loj. 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.