Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Kia je lídrom v inováciách, vôbec ako prvá automobilová značka ponúka svojím zákazníkom Online predaj vozidiel.
  • Online predaj sa uskutočňuje cez novú e-commerce platformu, ktorú vyvinul koncernový dodávateľ HAEE.
  • Aktuálne je v ponuke Online predaja 8 najpopulárnejších modelov Kia a je zapojených 27 predajcov Kia.

Spoločnosť Kia začala pripravovať pôdu pre Online predaj vozidiel vývojom e-commerce platformy, ktorej vývoj zastrešoval koncernový dodávateľ HAEE (Hyundai Autoever Europe).

Slovensko patrí vôbec medzi prvé krajiny v rámci Európy, ktoré na novej platforme postavili svoj Online predaj. Aktuálne je Slovensko zároveň jediným trhom, na ktorom je spustený reálny Online predaj zákazníkom, nakoľko Kia v ostatných krajinách, kde pripravuje Online predaj umožňuje svojim zákazníkom zatiaľ len rezerváciu vozidla.

Značka Kia oficiálne spustila  na Slovensku online predaj 10. februára 2021.  Do projektu online predaja je zapojených 27 dealerov z celkových 33 autorizovaných predajcov Kia v Slovenskej republike a už teraz je možné cez online portál objednať 8 najpopulárnejších modelov Kia, konkrétne modely Picanto, Rio, Stonic, Sportage a všetky 4 karosárske verzie rodiny Ceed. V budúcnosti sa počíta s online ponukou celého modelového portfólia.

Alebo, druhou možnosťou je, si dané vozidlo objednať. Zákazník klikne na tlačidlo „objednať s povinnosťou platby“ a je potrebná jeho registrácia do Kia účtu, kde zadá e-mailovú adresu, prístupové heslo a kontaktné údaje, ktoré sú nutné pre vytvorenie záväznej objednávky. Osobné údaje zákazníka sú v jeho Kia účte chránené heslom a vždy po prihlásení k dispozícii bez nutnosti opätovného vypĺňania.

Po objednaní vozidla je zákazník informovaný prostredníctvom notifikačných e-mailov a priamo komunikuje s predajcom Kia. Súvisiace a nevyhnutné dokumenty k uzavretiu kontraktu sú zdieľané s kupujúcim elektronicky. Okrem prebratia vozidla sa celý proces odohráva v online prostredí, bez potreby osobného kontaktu kupujúceho a predajcu Kia.

 „Platforma Online predaja je novým predajným kanálom, ktorý ponúka pohodlné a rýchle riešenie pre generáciu spotrebiteľov, ktorí uprednostňujú nákup cez Internet. Očakávame, že táto forma predaja osloví svoju vlastnú cieľovú skupinu a spolu so štandardným offline predajom budú obe formy plnohodnotné. Jedno a to isté auto si môže kúpiť zákazník offline alebo online, nebudeme vyčleňovať autá len pre jednu alebo druhú formu predaja. Veríme, že sa budú ideálne dopĺňať podľa konkrétnych potrieb a preferencii toho, ktorého záujemcu o kúpu vozidla Kia“, uviedol generálny riaditeľ KMSS, Marián Hoffer. „Som nesmierne hrdý, že sa nám ako prvej značke podarilo spustiť online predaj vozidiel na Slovensku a priblížiť sa spotrebiteľom. Kia opäť deklaruje a podčiarkuje svoju neutíchajúcu túžbu po inováciách a dôležitosť zákazníka v jej projektoch. Napriek tomu, že online predaj patril medzi pripravované projekty budúcnosti, pandémia COVID urýchlila proces jeho implementácie a stal sa kľúčovou aktivitou roku 2021. My v Kia veríme, že online forma predaja je budúcnosť aj v automobilovom segmente a súčasná konštelácia vytvára priestor testovať pripravenosť slovenských zákazníkov na túto formu predaja a zároveň nám dáva priestor začať sa učiť a zdokonaľovať online formu do podoby, ktorú bude zákazník v budúcnosti vyhľadávať, oceňovať a v konečnom dôsledku preferovať,“ dodal Marián Hoffer na záver.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.