Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Jedným z hlavných cieľov digitálneho marketingu je zvýšenie vašej online prítomnosti.

Bez ohľadu na to, či zákazníci nakupujú na webovej stránke alebo v kamennom obchode, silná prítomnosť na internete im pomôže nájsť vás a dozvedieť sa viac o produktoch alebo službách.

Ako súvisia kľúčové slová s digitálnym marketingom?

Kľúčové slová sú výrazy, ktoré používateľ zadáva do vyhľadávača, aby našiel presne to, čo potrebuje. V ideálnom svete by sa po zadaní kľúčových slov hneď objavila stránka vašej firmy. Nie je to však také jednoduché. Vyhľadávače používajú zložité algoritmy, aby pomohli používateľom nájsť relevantné výsledky. Tieto algoritmy využívajú širokú škálu faktorov, ako dôveryhodnosť webovej stránky, frekvencia publikovania a kľúčové slová používané na samotnej webovej stránke.

Digital marketingZdroj: elements.envato.com

Aké vlastnosti by mali mať kľúčové slová?

  • Niečo, čo budú používatelia vyhľadávať.
  • Relevantné pre vašu značku.
  • Výrazy, ktoré sa dajú bezproblémovo integrovať do celého vášho online obsahu.

Napríklad: Ak predávate šperky, vašim kľúčovým slovom by mohlo byť „biele zlato šperky“ alebo „strieborné náušnice“. Treba myslieť na to, že viaceré stránky ponúkajúce rovnaké služby alebo produkty budú používať podobné, ak nie identické kľúčové slová. Ak ich algoritmus Google ohodnotí lepšie, objavia sa na vyššej pozícii výsledkov vyhľadávania. Ak ste malá firma, bude efektívnejšie zvoliť dlhšie a konkrétnejšie kľúčové slová, pretože tie prvoplánové už určite používajú vaši konkurenti, ktorí obsadia prvé miesta vo výsledkoch vyhľadávania.

Keď viete, na ktoré kľúčové slová sa zamerať, môžete ich začať strategicky používať v celom digitálnom marketingovom obsahu. Blogy sú jedným z najjednoduchších a najúčinnejších nástrojov digitálneho marketingu. Ak budete v príspevkoch prirodzene používať kľúčové slová, vaša webová lokalita sa bude umiestňovať vyššie. No ak chcete marketingovú stratégiu radšej prenechať odborníkom, pomôže vám digital agentúra.

Analýza predajaZdroj: elements.envato.com

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.