Laia je moderné inovatívne riešenie, ktoré sa stalo nevyhnutnou súčasťou plánovania a organizovania eventov v dnešnej digitálnej dobe. Okrem sústredenia informácií na jednom mieste prináša širokú škálu benefitov ako pre organizátorov, tak aj pre účastníkov eventu.
Organizátorom pomáha spravovať všetky aspekty živého, hybridného či virtuálneho podujatia v reálnom čase. To znamená, že akúkoľvek zmenu hneď viete upraviť v rozhraní pre organizátora eventu a účastník ju zaznamená ihneď na homepage eventu. LAIA organizátorom umožňuje efektívne komunikovať s účastníkmi eventu, sledovať účasť na evente, poskytovať analýzy a feedback na jednotlivé aktivity, ako aj na celkové podujatie.
Laia úspešne absolvovala PEN testy, ktoré realizovala spoločnosť ESET. Vďaka tomu Laia organizátorom poskytuje vysokú bezpečnosť eventov a dát.
Eventovú platformu LAIA už používa veľa významných klientov, akými sú FutureNow, Crowdberry, Reflect, Shell, Eset, Innovatrics, Finas (Digiweek) a mnoho ďalších.
Katarína Huszárová, event manažérka spoločnosti ESET vysvetľuje, ako platforma LAIA funguje v praxi a čo ponúkla ich účastníkom interného eventu.
„Začiatok bol pre všetkých účastníkov rovnaký, či sú virtuálni, alebo fyzickí. Registrovali sa cez LAIU, cez ktorú sme im dávali všetky informácie, to znamená: aké prezentácie budú na evente, kto budú spíkri, s kým si môžu booknuť meetingy. Bola tam výhoda v tom, že LAIA dávala možnosť hybridných meetingov a tak dala možnosť prepojiť účastníkov, ktorí prišli na event osobne a ktorí sa pripojili na event online.“
K. Huszárová spomína, že prostredníctvom platformy LAIA dokázali zabezpečiť networkingové aktivity pre fyzických účastníkov, ako aj možnosť klásť otázky cez Slido priamo cez web. „Taktiež sme využívali chatroomy, kde sa účastníci mohli rozprávať na rôzne témy.“ Ako pridanú hodnotu LAIA okrem vysokej bezpečnosti uvádza video archív.
Beata Tesáková, business lead produktu LAIA, dodáva: „LAIA poskytuje organizátorom eventov udržateľný formát komunikácie voči všetkým účastníkom eventu (online, in person) a zefektívňuje eventovým manažérom prácu na svojich projektoch. LAIA návštevníkom eventu ponúka všetky potrebné informácie o danom evente na jednom mieste a k tomu množstvo príležitostí na networking a interakcie počas eventu.”
Networking prebieha vďaka matchmakingu a chatovacím skupinám. Matchmaking je funkcionalita, ktorá umožňuje účastníkom eventu sa na základe vlastných preferencií ľahšie skontaktovať s ostatnými účastníkmi s podobnými záujmami, prípadne s podobnou pracovnou pozíciou. Chatovacie miestnosti sa väčšinou venujú určitým témam a vy si ako účastník vyberáte tú, ktorá vás osloví najviac.
Okrem toho LAIA má integrovaný chatbot na báze umelej inteligencie, ktorý sprevádza účastníkov celým eventom.
„Laia je teraz dostupná v špeciálnej cene, práve preto, aby ponúkla možnosť organizátorom si ju vyskúšať“, dopĺňa Beata Tesáková.