Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť LG Electronics uviedla tento rok na trh posledný rad SUPER UHD televízorov, využívajúcich najvyspelejšiu LCD zobrazovaciu technológiu prostredníctvom displeja Nano Cell™. Vďaka spojeniu technológie Nano Cell, podsvieteniu FALD a procesora α (Alpha) 7 ponúkajú SUPER UHD televízory LG pre rok 2018 dokonalú čiernu, vylepšené vykresľovanie obrazu, lepšie tieňové detaily a presné farby zo širokých pozorovacích uhlov.

SUPER UHD televízor pre rok 2018 s podsvietením FALD umožňuje dosiahnuť kvalitnejšie zobrazenie vďaka podsvieteniu cez celú obrazovku, na rozdiel od osvetlenia, kde je podsvietenie umiestnené na okrajoch za TV panelom. Technológia spoločnosti LG výrazne zlepšuje úrovne čiernej a hĺbku obrazu prostredníctvom nezávislého riadenia oblastí LED osvetlenia. Ponúka tak lepšie tieňové detaily a obmedzuje únik svetla. To zaručuje lepší lokálny kontrast, ktorý je kľúčový pre sledovanie HDR obsahu.

Podobne ako rad OLED televízorov pre rok 2018 sú SUPER UHD televízory vybavené novým procesorom α (Alpha) 7, ktorý ohromí divákov ešte realistickejším obrazom so skvelou hĺbkou, ostrosťou a pozoruhodne presnými farbami. HDR obsah tak poskytuje skutočný filmový zážitok. Všetky SUPER UHD televízory pre rok 2018 sa dodávajú so zvukom ATMOS, takže sa môžete ponoriť do atmosféry ako na štadióne.

SUPER UHD televízory LG navyše vyriešili problém obmedzených pozorovacích uhlov konkurenčných LCD modelov. Vzhľadom na to, že podľa štúdií sa zhruba 60 percent televíznych divákov pozerá na televíziu mimo hlavnú os obrazovky, je to dôležitý prínos. Vďaka inovatívnemu displeju Nano Cell™ sú farby ostrejšie a presnejšie, čo spotrebiteľom umožňuje užiť si obľúbené relácie zo širokého uhla bez ujmy na kvalite.

„Spoločnosť LG zaznamenala výrazný pokrok smerom k svojej veľmi ambicióznej vízii poskytovať dokonalý obraz LED televízorov prostredníctvom svojich SUPER UHD televízorov s technológiou Nano Cell™. Sme nesmierne radi, že spotrebitelia na celom svete rozpoznali popredné miesto spoločnosti LG v inováciách televízorov a chápu vplyv nových technológií,“ hovorí Marek Sojak zo spoločnosti LG.

Výrobky LG jasne preukázali presnosť a konzistenciu farieb zo širokých pozorovacích uhlov počas kampane 2017 Nano Cell Super Match, kde sa zúčastnili zástupcovia z radov najväčších futbalových hviezd a legiend: Adam Lallana a Steven Gerrard. Kampaň sa stretla s úspechom a vygenerovala viac ako 190 miliónov zhliadnutí a cez 4 milióny interakcií na YouTube, Facebooku a Instagramu. V druhom a treťom týždni augusta 2017 sa tiež dostala na vrchol rebríčka Viral Video Chart časopisu Advertising Age a bola dokonca nominovaná do finále súťaže AME Awards 2018. Úspech kampane z roku 2017 povzbudil spoločnosť k vytvoreniu jej pokračovania ilustrujúceho technickú a vizuálnu dokonalosť SUPER UHD televízorov LG s technológiou Nano Cell pre rok 2018 za účasti ďalšieho skvelého futbalistu, Kakà.

 

Značky: