Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Vládne opatrenia spojené s prevenciou šírenia nového koronavírusu negatívne dopadajú najmä na menších obchodníkov a náhly výpadok príjmov im môže priniesť veľké problémy. Riešením pre obchody, ktoré sa za bežných okolností spoliehajú predovšetkým na svoje kamenné prevádzky, môže byť online predaj.

MALL ako jeden z najväčších online obchodov v súčasnosti funguje aj ako elektronické trhovisko (tzv. Marketplace). Prostredníctvom svojho programu MALL Partner ponúka obchodníkom možnosť zalistovať a predávať tovar zo svojich skladov v e-shope MALL.sk. Vďaka tomu majú možnosť osloviť milióny zákazníkov a doručiť im tovar, ktorý je v tejto neľahkej situácii potrebný a často aj nedostatkový. Obchodníci tak zároveň majú možnosť vykompenzovať náhly výpadok vo svojich  predajoch.

„Nový koronavírus predstavuje pre maloobchod ťažkú skúšku a obchodníci budú v nasledujúcich týždňoch čeliť veľkým výzvam. MALL im v tejto neľahkej situácii chce pomôcť. Aktuálne udalosti nasmerovali zákazníkov predovšetkým na internet, prevádzka na MALL.sk je oproti minulému roku dvojnásobná. To môžu využiť aj obchodníci a svoj tovar ponúkať priamo na webe MALL.sk. Získajú tak nielen možnosť osloviť milióny zákazníkov, ale aj potrebnú infraštruktúru, napríklad v podobe zabezpečenia dopravy, platobných brán či dokonca uskladnenia tovaru,“ opisuje výhody partnerského programu MALL Partner Oldřich Bajer, CEO MALL Group.

Práve robustná a spoľahlivá e-commerce infraštruktúra MALL umožňuje obchodníkom efektívne predávať svoj tovar cez MALL.sk už v priebehu niekoľkých dní, a to aj v prípade, že majú s online predajom len minimálne skúsenosti. MALL im totiž zabezpečí nielen odbyt, ale aj technologické zázemie potrebné na vybavenie objednávky a nadväzujúce služby. Vďaka partnerskému predaju majú obchodníci prístup k platobným metódam a možnostiam dopravy, ktorými doteraz nedisponovali.

MALL sa v aktuálnej situácii snaží urobiť všetko pre uspokojenie rastúceho dopytu zákazníkov. Vo svojich skladoch, na výdajných miestach aj pri doručovaní tovaru domov dbá na bezpečnosť svojich zamestnancov a zákazníkov. Nastavené hygienické pravidlá, ochranné pomôcky a dezinfekčné prostriedky, pravidelné kontroly telesnej teploty a dôsledná kontrola – to všetko je prioritou. V súčasnosti prevádzkuje MALL.sk 10 vlastných Mall Shopov, viac ako 200 partnerských Mall Pointov po celom Slovensku a 63 bezkontaktných Mall Boxov.

Do programu MALL Partner sa e-shopy môžu zaregistrovať cez odkaz: https://partners.mallgroup.com/sk/registration

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.