Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Milovníci nápojov Coca-Cola, hrdinov z Avengers či produktov od Samsungu by mali zbystriť svoju pozornosť. Svet Marvel a jeho ikonických postáv ožíva vďaka značke Coca-Cola a jej limitovanej edícii pripravenej na sté výročie založenia spoločnosti Disney. Superhrdinovia na vás čakajú nielen na obaloch plechoviek a fliaš, ale aj v skutočnom svete kúziel, kam sa teraz môže pozrieť aj niekoľko z vás.

Spoločnosti Coca-Cola a Disney vyhlasujú spotrebiteľskú súťaž, ktorej hlavnou cenou je výlet pre štyroch šťastných výhercov a ich rodiny.

Na správnu vlnu sa môžete naladiť vďaka špeciálnej edícii, ktorú zdobí 6 postavičiek superhrdinov. Tento dizajn určite ocenia nielen fanúšikovia značky Marvel, ale aj zberatelia. Stačí si kúpiť nápoj Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite alebo FuzeTea a zúčastniť sa súťaže o zaujímavé ceny v aplikácii Coke. Hlavnou cenou je výlet do štúdia Avengers v parížskom Disneyland®. Nenechajte si ujsť príležitosť vidieť neohrozeného Iron Mana, Kapitána Ameriku alebo prvotriednu agentku Čiernu vdovu na vlastné oči. V kampuse Avengers v Disneyland® Paris sa návštevníci stretnú so všetkými ikonickými hrdinami, ktorí práve hľadajú nové posily do svojich tímov. Vďaka najnovším technológiám sa aj vy môžete preniesť do dobrodružstva Marvelu a zachrániť svet pred intergalaktickou hrozbou. Tento výlet bude nezabudnuteľný a pre malých aj veľkých návštevníkov určite aj jedinečným zážitkom.

Vyhrajte nadupané technologické vychytávky

Spektrum cien je však oveľa širšie. Vzhľadom na to, že ide o spoluprácu so spoločnosťou Disney, budú pripravené aj výhry pre filmových nadšencov. Medzi hodnotnými cenami je napríklad štýlový otočný televízor Samsung The Sero, ktorý ocenia fanúšikovia filmov, ale aj sociálnych sietí, pretože obrazovka sa vždy prispôsobí prehrávanému obsahu, alebo Samsung The Freestyle, multifunkčné zariadenie a prenosný projektor v jednom. Technologické ceny dopĺňa tablet Galaxy S6 Lite s perom S Pen. Ďalším skvelým doplnkom pri sledovaní najnovších filmov je aj popkornovač či sedací vak. Ďalšie podrobnosti o súťaži nájdete tu.

Ako na to?

Stiahnite si Coke aplikáciu, naskenujte QR kód z obalu fliaš alebo plechoviek, zadajte PIN kód spod viečka a skúste vyhrať niektorú zo stoviek odmien.

„Veríme, že unikátne partnerstvo medzi značkami Coca-Cola a Disney poteší všetkých našich zákazníkov rovnako, ako potešilo nás. V Coke aplikácii spúšťame jednu z najväčších súťaží a do Disneyland® Paris pôjdu spolu s víťazmi aj známe tváre,“ dopĺňa Mária Drotárová, brand manažérka spoločnosti Coca-Cola pre Českú republiku a Slovensko. „Keď ma Coca-Cola oslovila s tým, že by som mal byť súčasťou kampane Coke & Marvel a dostať tak príležitosť navštíviť Disneyland Paris, bol som nadšený. Kombinácia superhrdinov, super nápojov a skvelého výletu ma nadchla. Verím, že rovnakú radosť budú mať aj všetci filmoví nadšenci, pretože aj oni majú vďaka súťaži Coca-Cola možnosť pozrieť sa do Disneyland® Paris,“ hovorí známy slovenský influencer Expl0!ted, ktorý sa tiež zúčastní celej kampane.

Zoznám sa so svojimi obľúbenými superhrdinami a prenes sa do sveta Marvel. Stačí iba aplikácia Coke, QR kód z obalu fliaš alebo plechoviek, PIN kód spod viečka nápoja a aj ty môžeš zažiť nezabudnuteľné dobrodružstvo.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.