Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosti Mattel, Inc. (Nasdaq: MAT), AirConsole a BMW Group dnes oznámili, že klasická kartová hra UNO® od výrobcu Mattel sa budúci týždeň v nemeckom Kolíne nad Rýnom počas podujatia Gamescom 2024, najväčšieho podujatia na svete zameraného na videohry, predstaví aj vo verzii pre hranie v automobile.

Návštevníci stánku AirConsole (hala 10.1, stánok B 028 – C 029) ako prví zažijú UNO® Car Party! v novom modeli BMW X3, ktorý prispôsobí svetovú kartovú hru č. 1* pre hranie vo vozidle. Hra bude od 21. augusta k dispozícii prostredníctvom platformy AirConsole pre viac ako 500 000 vozidiel značiek BMW a MINI, pričom distribuovať sa bude pomocou aktualizácií over-the-air.

„Pokračujeme vo zvyšovaní hodnoty celkového digitálneho zážitku pre našich zákazníkov,“ povedal Stephan Durach, senior viceprezident spoločnosti BMW Group Development Connected Company and Technical Operations. „Naši partneri AirConsole a Mattel pomáhajú premeniť hranie vo vozidle na nový spoločenský zážitok a ja som nadšený, že môžem pre túto vzrušujúcu inováciu ponúknuť obľúbenú rodinnú hru UNO.“

Mattel, AirConsole a BMW Group premenili UNO na online hru hrateľnú v úplne novom prostredí: vo vozidle. Či už rodina počas výletu odpočíva, alebo sa skupina priateľov zastaví, aby vymysleli ďalší krok, stojaci vodiči môžu využiť jedinečný systém herného ovládača AirConsole na pripojenie akéhokoľvek pasažiera do hry pomocou jeho osobných zariadení. Až štyria hráči môžu zažiť hru, ktorá spája ľudí prostredníctvom jednoduchej, univerzálnej hry, ktorá presahuje jazyky a kultúry. Hrať totiž možno iba v prípade, keď vozidlo stojí zaparkované.

„UNO krásne ilustruje silné stránky platformy AirConsole hrou prístupnou pre každého, s prispôsobením na mieru hardvéru vozidla a naším herným zážitkom ovládaným telefónom,“ povedal Anthony Cliquot, generálny riaditeľ spoločnosti AirConsole. „Každý hráč môže skryto vidieť svoje vlastné karty vo svojom telefóne pri hraní na informačno-zábavnom systéme vozidla. Toto je zážitok, ktorý by nebolo možné dosiahnuť iba s použitím dotykovej obrazovky, alebo Bluetooth ovládacích prvkov informačného systému.“

UNO predstavuje ideálnu možnosť na hranie vo vozidlepretože je veľmi pútavé a spája ľudí,“ povedala Erika Winterholler, vedúca obchodného rozvoja, Digital Gaming v spoločnosti Mattel. „Jeho jednoduché pravidlá sa dajú ľahko naučiť a je nekonečne podmanivé, vďaka čomu je ideálny na krátke zastávky, aj na dlhšie herné stretnutia. Spoločenská povaha UNO premení každú cestu na zábavný zážitok a my sme nadšení, že spolu s našimi partnermi v BMW a AirConsole môžeme tohto ducha inovatívne priniesť aj našim užívateľom a hráčom.“

Od roku 2022 prináša partnerstvo medzi spoločnosťami BMW Group a AirConsole priekopníckeho ducha v hraní v automobiloch a prostredníctvom platformy AirConsole prináša do vozidiel značky BMW intuitívne a inovatívne hranieVýber hier sa od uvedenia AirConsole rozrástol o populárne hry ako Kto chce byť milionárom?, ktorá v spolupráci medzi spoločnosťami Sony Pictures Television, BMW Group a AirConsole prišla ako svetová premiéra hry určenej pre automobily. AirConsole je k dispozícii v aktuálnych modeloch s operačným systémom BMW/MINI Operating System 9 v kombinácii s balíkom BMW Digital Premium/MINI Connected a s operačným systémom BMW Operating System 8.5** v kombinácii s BMW ConnectedDrive Professional.

Počas ostatných piatich desaťročí si hra UNO zachovala svoje dedičstvo ako hra s divoko nepredvídateľnou zábavou, temperamentnou súťažou a s inkluzívnosťou. UNO naďalej prekvapuje a teší fanúšikov prostredníctvom inovatívnych ponúk od špičkových fyzických produktov, mobilných hier, živých herných podujatí a prémiových kolektívnych kartových hier. Inkluzívna hrateľnosť prostredníctvom produktov, ako je Braillovo písmo UNO a produkt prispôsobený kultúre, od fanúšikov UNO mémov, až po sériu UNO Artiste s dielami umelcov minulosti, aj súčasnosti.

*Zdroj: Circana/Retail Tracking Service/G10/JAN-DEC 2023/Games Excl Trade Card Game Subsegment/Projected USD

**K dispozícii v Rakúsku, Belgicku, Bulharsku, Kanade, Chorvátsku, na Cypre, v Českej republike, Dánsku, Estónsku, Fínsku, Francúzsku, Nemecku, Veľkej Británii, Grécku, Maďarsku, Írsku, Taliansku, na Malte, v Holandsku, Nórsku, Lotyšsku, Litve, Luxembursku, Poľsku, Portugalsku, Rumunsku, na Slovensku, v Slovinsku, Južnej Kórei, Španielsku, vo Švédsku, Švajčiarsku a v USA. V Austrálii, Japonsku, na Novom Zélande, v Thajsku, Južnej Afrike, Indii, Indonézii, Singapure a Malajzii je k dispozícii iba s osobnou eSIM a v spojení s operačným systémom BMW Operating System 8.5. Nie je k dispozícii pre modely BMW radu 2 Coupé, BMW radu 3 a BMW radu 4.

Značky: