mBank znova potvrdila svoju pozíciu lídra v oblasti nových technológií. V medzinárodnej súťaži Efma 2015 získala prvé miesto v kategórii „Digitálny marketing“ za svoju platformu pre dynamické CRM v reálnom čase. Skupina mBank okrem toho získala druhé miesto v kategórii Najlepší nový produkt a tretie miesto za Globálnu inováciu s konceptom pobočky „light branch“, ktorá bola otvorená toto leto aj v bratislavskej Eurovea.
V tomto roku viac ako 200 finančných inštitúcií z 59 krajín predložilo 500 prípadových štúdií v desiatich kategóriách. Z tohto počtu mBank získala ocenenia v troch z nich. Najvýznamnejšie, prvé miesto v kategórii „Digitálny marketing“ dostala mBank za svoj dynamický CRM systém, ktorý banke umožňuje reagovať na správanie klienta a okamžite mu ponúknuť vhodný produkt. Príkladom môže byť ponuka rýchlej pôžičky pri nedostatku finančných prostriedkov na účte alebo ponuka cestovného poistenia pri platbe leteniek na dovolenku. Banka ho úspešne nasadila aj na Slovensku a v Českej republike.
„Náš nový CRM systém ponúka ľuďom to, čo v danom čase, alebo situácii naozaj potrebujú. Ak si klient napríklad objedná dovolenku, systém mu ponúkne cestovné poistenie. Ak si potrebuje niečo kúpiť a nemá dostatok prostriedkov, my mu v podstate okamžite dokážeme poskytnúť predschválený úver. V reálnom čase takto vieme reagovať na potreby klientov a efektívne cieliť naše ponuky, čo oceňujú slovenskí aj českí klienti,“ povedal Robert Chrištof, obchodný riaditeľ mBank pre Slovensko a Českú republiku.
mBank zbierala ocenenia v tejto súťaži aj v minulosti. V roku 2013 získala dve hlavné ceny, keď priniesla „najvýraznejšiu inováciu“ v podobe úplne nového internetového bankovníctva, pričom bola označená za najlepšiu online a mobilnú banku, a získala prvenstvo v kategórii „Digital and Mobile Excellence“.
Súťaž „Distribúcia & marketingové inovácie v oblasti maloobchodných finančných služieb“ organizuje Efma, organizácia, ktorá združuje viac ako 3 300 finančných inštitúcií z viac než 130 krajín a Accenture, spoločnosť špecializujúca sa na moderné technológie, poradenstvo a outsourcing služieb. Súťaž oceňuje najlepšie a najinovatívnejšie projekty v retailovom sektore finančných služieb. Projekty sú navrhované finančnými inštitúciami. Rozhodnutie o poradí závisí rovnakou mierou na výsledkoch hlasovania poroty zloženej z niekoľkých desiatok členov správnych rád najväčších retailových bánk na svete a výsledkov on-line hlasovania uskutočneného medzi členmi Efma.