Namiesto stromov ju zdobia paneláky, namiesto zvierat sa v nej hemžia ľudia – mestská džungľa. Jej obyvateľom je Homo Urbanicus – človek mestský. Nie, toto nie je úryvok z prírodovednej príručky, ale presne takto znie nosná idea novej lifestylovej kampane spoločnosti HOPIN.

Spoločnosť HOPIN prichádza s novou komunikačnou kampaňou, ktorá rozpáli každého mestského človeka. Reaguje ňou na vynovenú aplikáciu a nové služby – HOPIN LIMO a MHD, ktoré majú jej obyvateľovi Človeku mestskému priniesť jednoduchší život. HOPIN v spolupráci s Mediatechna vytvoril naozaj zaujímavý koncept, ktorý budete s napätím sledovať až do posledných sekúnd.

Pod kampaň sa podpísal skvelý režisér Jozef Pálenik. O scenár sa postaral Samo Marec, slovenský bloger a publicista. Hudbu zložil Matej Starkov, zakladateľ a gitarista zo skupiny PARA.

A ak to stále nie je dosť, hlavnú úlohu v kampani si zahral najkrajší slovenský pár. Ona je modelka a on získal titul najkrajšieho Slováka ako 20-ročný v mužskej verzii slovenskej Miss – Mister Manhunt 2014. Nech sa páči – Bibiána Baltovičová a Adam Bardy, ktorí stvárnili v reklame dokonalý milenecký pár. Vychutnajte si teda, ako výborne im to spolu hrá…

Všetko dôležité nájdete vo videu priamo

Značky: