O mobilnej aplikácii Tatra banka sme sa rozprávali s Lukášom Mochňákom, ktorý je zodpovedný za jej vývoj. Podľa viacerých zdrojov patrí toto mobilné bankovníctvo medzi úplne najlepšie a my sme zisťovali ako sa vlastne vyvíja.

Čo sa zmenilo za 15 rokov od jej vzniku a aké užitočné funkcie pribudli naposledy? Náš rozhovor sme začali bezpečnosťou internet bankingu a mobil bankingu. Lukáš Mochňák spomenul predpoklady, ktoré treba dodržať pri bezpečnom používa mobilu, ak je na ňom nainštalovaná aplikácia Tatra banka.  Hovoril aj o tom, že klienti v aplikácii najčastejšie využívajú funkcionality súvisiace s bežnými účtami, ako je zadávania a prijímania platieb, no aplikácia poskytuje oveľa viac.

Detailne sme sa venovali Digitálnej hypotéke, o ktorú môžu požiadať klienti ale aj ne-klienti banky. Celú hypotéku až na záverečný podpis zmluvy je možné realizovať čisto cez mobil z pohodlia domova.

Na záver sme sa pýtali na funkcie, ktorých pridanie sa plánuje v nasledujúcich verziách tejto mobilnej aplikácie.

Zdroje: vlastné, Tatra banka

Prečítajte si tiež

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.