Mobilné bankovníctvo Tatra banka
O mobilnej aplikácii Tatra banka sme sa rozprávali s Lukášom Mochňákom, ktorý je zodpovedný za jej vývoj. Podľa viacerých zdrojov patrí toto mobilné bankovníctvo medzi úplne najlepšie a my sme zisťovali ako sa vlastne vyvíja.
Čo sa zmenilo za 15 rokov od jej vzniku a aké užitočné funkcie pribudli naposledy? Náš rozhovor sme začali bezpečnosťou internet bankingu a mobil bankingu. Lukáš Mochňák spomenul predpoklady, ktoré treba dodržať pri bezpečnom používa mobilu, ak je na ňom nainštalovaná aplikácia Tatra banka. Hovoril aj o tom, že klienti v aplikácii najčastejšie využívajú funkcionality súvisiace s bežnými účtami, ako je zadávania a prijímania platieb, no aplikácia poskytuje oveľa viac.
Detailne sme sa venovali Digitálnej hypotéke, o ktorú môžu požiadať klienti ale aj ne-klienti banky. Celú hypotéku až na záverečný podpis zmluvy je možné realizovať čisto cez mobil z pohodlia domova.
Na záver sme sa pýtali na funkcie, ktorých pridanie sa plánuje v nasledujúcich verziách tejto mobilnej aplikácie.
Zdroje: vlastné, Tatra banka
Prečítajte si tiež
Podobné články
Aké vysnívané darčeky by sme si najradšej našli pod stromčekom my?
Filmové a seriálové tipy v roku 2025
Ako to naozaj vyzerá v novom rýchliku Bratislava-Praha
OPPO Reno15: Tieto smartfóny očakávame, prídu aj do Európy
TOP 10 najobľúbenejších filmov na internete – 51. týždeň
TCL na CES 2026 ukáže budúcnosť zobrazovacích technológií a AI ekosystémov
