O mobilnej aplikácii Tatra banka sme sa rozprávali s Lukášom Mochňákom, ktorý je zodpovedný za jej vývoj. Podľa viacerých zdrojov patrí toto mobilné bankovníctvo medzi úplne najlepšie a my sme zisťovali ako sa vlastne vyvíja.
Čo sa zmenilo za 15 rokov od jej vzniku a aké užitočné funkcie pribudli naposledy? Náš rozhovor sme začali bezpečnosťou internet bankingu a mobil bankingu. Lukáš Mochňák spomenul predpoklady, ktoré treba dodržať pri bezpečnom používa mobilu, ak je na ňom nainštalovaná aplikácia Tatra banka. Hovoril aj o tom, že klienti v aplikácii najčastejšie využívajú funkcionality súvisiace s bežnými účtami, ako je zadávania a prijímania platieb, no aplikácia poskytuje oveľa viac.
Detailne sme sa venovali Digitálnej hypotéke, o ktorú môžu požiadať klienti ale aj ne-klienti banky. Celú hypotéku až na záverečný podpis zmluvy je možné realizovať čisto cez mobil z pohodlia domova.
Na záver sme sa pýtali na funkcie, ktorých pridanie sa plánuje v nasledujúcich verziách tejto mobilnej aplikácie.
Zdroje: vlastné, Tatra banka
Prečítajte si tiež