Komunikácia je alfou a omegou nášho spoločenského života, v podnikaní to však platí dvojnásobne. A správna, teda rýchla a spoľahlivá, komunikácia so zákazníkmi je potom základom každého úspešného businessu.

V dnešnej dobe chce mať zákazník všetko čo najrýchlejšie vybavené, či už ide o objednávku, doplňujúce informácie k nákupu alebo napríklad vyriešenie reklamácie, preto je dôležité zvládať komunikáciu všetkými dostupnými kanálmi – od telefonických hovorov, cez emaily až po webchat či SMS správy.

Ak sa zákazník nedozvie v zodpovedajúcom čase potrebnú informáciu, jednoducho odíde ku konkurencii a už sa nemusí nikdy vrátiť. Podobnú situáciu zažili napríklad v jednej z najznámejších slovenských nákupných galérií Muziker počas predvianočného zhonu pred dvoma rokmi.

Preto sa hneď nasledujúci rok na jar rozhodli zaobstarať si špeciálny komunikačný softvér, ktorý by im pomohol zvládať tisíce hovorov, emailov a ďalších správ od ich zákazníkov čo najrýchlejšie a tiež čo najspoľahlivejšie. Po starostlivom rozhodovaní si vybrali softvér Daktela, ktorý dokáže zjednotiť všetku komunikáciu do jednej prehľadnej aplikácie.

„U Daktely si ceníme najmä to, že pokrýva prakticky všetky možné komunikačné kanály, kde s nami zákazník niečo rieši – od úvodného dopytu, cez riešenie objednávky až po prípadné reklamácie. Ako náš e-shop rýchlo rástol, zistili sme, že potrebujeme mať komunikáciu kompletne pod kontrolou, a to umožňoval jedine tento softvér. Predtým vznikali chyby v komunikácii napríklad z dôvodu nepreviazanosti jednotlivých systémov, to sa teraz vďaka Daktele úplne vyriešilo,“ hovorí e-shop manager Peter Minich z internetového obchodu Muziker.

Prakticky akákoľvek, väčšia i menšia, firma môže využiť niektorú z výhod, ktoré prináša využívanie komunikačného modulárneho softvéru Daktela. Získate napríklad kompletný prehľad nad doterajšou komunikáciou s jednotlivými zákazníkmi, pričom dôležité informácie o každom z nich máte neustále po ruke. Nezanedbateľným prínosom je tiež to, že Daktela šetrí čas i peniaze, pretože sa vo firme vyhnete opakovaným telefonátom alebo emailom a získate tak dlhodobo spokojného klienta.

Komunikačný softvér Daktela umožňuje tiež plnohodnotnú integráciu ďalších firemných aplikácií. Prepojenie CRM s ďalšími systémami dovoľuje spravovať informácie z jedného bezpečného miesta, kde sa evidujú všetky tikety (požiadavky) daného zákazníka alebo spoločnosti.

Pre mnoho firiem je dôležité tiež to, že Daktela poskytuje kvalitnú technickú podporu, jej odborníci sú k dispozícii v režime 24/7/365, navyše komunikujú v českom i slovenskom jazyku. Teraz si môžete vyskúšať zadarmo, ako funguje softvér Daktela.

Zdroj: Daktela

Značky: